Στρατηγική ανάλυση της παραγωγής και διάθεσης ηλεκτροκίνητων οχημάτων στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας : συγκριτική μελέτη σε Ευρώπη, Η.Π.Α. και Ασία
View/ Open
Keywords
Ηλεκτροκίνηση ; Στρατηγική ανάπτυξης ; ΑυτοκινητοβιομηχανίαAbstract
Η προσπάθεια ανάπτυξης της ηλεκτροκίνησης δεν έχει γίνει πρόσφατα, όμως σαν κλάδος άρχισε να παίρνει τη μορφή που γνωρίζουμε σήμερα την τελευταία δεκαετία. Μεταξύ άλλων, από τα σημαντικότερα θέματα γύρω από τα ηλεκτρικά οχήματα συνιστούν οι μπαταρίες τους, καθώς αποτελούν το κύριο κομμάτι τους. Σταδιακά, η τεχνογνωσία γύρω από τις μπαταρίες διευρύνεται, γεγονός που επηρεάζει το κόστος αγοράς των οχημάτων και άρα το ρυθμό ανάπτυξης του κλάδου. Στόχο της παρούσας εργασίας αποτελεί η ανάλυση του κλάδου της ηλεκτροκίνησης, βασισμένη στα υποδείγματα P.E.S.T.E.L, P.O.R.T.E.R. και S.W.O.T., με σκοπό να διερευνηθούν οι εξωτερικοί και οι εσωτερικοί παράγοντες που επηρεάζουν τη στρατηγική των εταιρειών. Παρατίθεται μελέτη περίπτωσης της Tesla, η οποία αποτυπώνει ένα παράδειγμα επιτυχημένης δραστηριότητας στον κλάδο και προσαρμογής στις εκάστοτε αλλαγές που προκύπτουν στο εξωτερικό και το εσωτερικό περιβάλλον.