Ο ψηφιακός μετασχηματισμός των τουριστικών επιχειρήσεων ως μέσο διατήρησης του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μετά την περίοδο Covid-19
View/ Open
Keywords
Ψηφιακός μετασχηματισμός ; Digital transformation ; Νέες τεχνολογίες ; Τουρισμός ; Smart hotels ; Πανδημία ; Νέα είδη τουρίστα ; COVID-19Abstract
Τα τελευταία χρόνια, κυρίαρχο ρόλο στις ζωές μας διαδραματίζει η τεχνολογία και κάθε παράγωγο επίτευγμα αυτής. Προϊόντα, υπηρεσίες, διαδικασίες ακόμα και ανθρώπινες σχέσεις ψηφιοποιούνται και συνδέονται άρρηκτα με κάθε νέα τεχνολογία. Οι καινοτομίες διαδέχονται η μία την άλλη και η ανάγκη για την ψηφιακή ζωή, ολοένα και μεγαλώνει. Ιδιαίτερα μετά την παγκόσμια πανδημία Covid-19, η οποία απομάκρυνε τους ανθρώπους από την άμεση αλληλεπίδραση και τους εισήγαγε «αναγκαστικά» στην ψηφιακή πραγματικότητα, οι νέες τεχνολογίες έφεραν πληθώρα πλεονεκτημάτων σε ατομικό, αλλά και επιχειρησιακό επίπεδο. Η διακοπή κάθε φυσικής ή και επιχειρηματικής δραστηριότητας και η ικανοποίηση προσωπικών ή επιχειρηματικών αναγκών μέσω του ψηφιακού κόσμου, μετέτρεψαν την τεχνολογία σε επιτακτική ανάγκη για κάθε άνθρωπο, επιχείρηση αλλά και χώρα. Πράγματι, το φαινόμενο αυτό το συναντάμε και στην βιομηχανία του τουρισμού.