dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Παπαχρήστου, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2023-11-09T08:25:19Z | |
dc.date.available | 2023-11-09T08:25:19Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15887 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3309 | |
dc.description.abstract | Η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων σταδιακά κρίνεται αναγκαία για την επιβίωσή τους. Η
ύπαρξη τόσο φυσικών όσο και ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι γεγονός. Σκοπός της
παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση της ψηφιακής εικόνας που έχουν οι
επιχειρήσεις, σε σχέση με τη μη ψηφιακή τους εικόνα αλλά και παρουσία. Έμφαση δίνεται
στο λιανικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο των ενδυμάτων-υποδημάτων και
των πρωταγωνιστών του κλάδου. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση του περιβάλλοντα χώρου
εντός των φυσικών καταστημάτων και της ατμόσφαιρας που επικρατεί. Παράλληλα,
εξετάστηκε και ο τρόπος σκέψης των καταναλωτών, καθώς αποτελεί έναν εξίσου
σημαντικό παράγοντα κατά την αγορά. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σύγκριση
διεξήχθη έρευνα μέσω της οποίας οι καταναλωτές κλήθηκαν να αντιστοιχήσουν εικόνες
φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων με το brand που θεωρούσαν ότι απεικονίζουν.
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρείχαν σημαντικά δεδομένα, αλλά και συμπεράσματα
σχετικά με το εξεταζόμενο θέμα. | el |
dc.format.extent | 112 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Η σύγκριση της ψηφιακής εικόνας και παρουσίας των επιχειρήσεων σε σχέση με τη μη ψηφιακή εικόνα και παρουσία τους | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The digitization of businesses is gradually becoming essential for their sustainability. The
coexistence of both physical and online stores has evolved into an undeniable reality.
The purpose of this thesis is to conduct a comparative analysis of the digital image of
businesses in relation to their non-digital image and overall market presence. Emphasis
is placed on retail sector, specifically in the clothing and footwear sector and its key
market players. An analysis of the ambient conditions within physical retail
establishments and the prevailing atmosphere was conducted. In addition, the thought
process of consumers was also examined as it constitutes an equally important factor in
the purchasing process. To perform this comparative analysis, a research study was
undertaken in which consumers were asked to associate images of physical and online
stores with the brand they believed they represented. The outcomes of this research
provided significant data and conclusions regarding the examined topic. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Λιανικό Εμπόριο | el |
dc.subject.keyword | Ένδυση | el |
dc.subject.keyword | Ατμόσφαιρα | el |
dc.subject.keyword | Αναλυτικός Τρόπος Σκέψης | el |
dc.subject.keyword | Ολιστικός Τρόπος Σκέψης | el |
dc.date.defense | 2023-10-25 | |