Η σύγκριση της ψηφιακής εικόνας και παρουσίας των επιχειρήσεων σε σχέση με τη μη ψηφιακή εικόνα και παρουσία τους
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Λιανικό Εμπόριο ; Ένδυση ; Ατμόσφαιρα ; Αναλυτικός Τρόπος Σκέψης ; Ολιστικός Τρόπος ΣκέψηςΠερίληψη
Η ψηφιοποίηση των επιχειρήσεων σταδιακά κρίνεται αναγκαία για την επιβίωσή τους. Η
ύπαρξη τόσο φυσικών όσο και ηλεκτρονικών καταστημάτων είναι γεγονός. Σκοπός της
παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η σύγκριση της ψηφιακής εικόνας που έχουν οι
επιχειρήσεις, σε σχέση με τη μη ψηφιακή τους εικόνα αλλά και παρουσία. Έμφαση δίνεται
στο λιανικό εμπόριο και πιο συγκεκριμένα στον κλάδο των ενδυμάτων-υποδημάτων και
των πρωταγωνιστών του κλάδου. Πραγματοποιήθηκε ανάλυση του περιβάλλοντα χώρου
εντός των φυσικών καταστημάτων και της ατμόσφαιρας που επικρατεί. Παράλληλα,
εξετάστηκε και ο τρόπος σκέψης των καταναλωτών, καθώς αποτελεί έναν εξίσου
σημαντικό παράγοντα κατά την αγορά. Προκειμένου να πραγματοποιηθεί η σύγκριση
διεξήχθη έρευνα μέσω της οποίας οι καταναλωτές κλήθηκαν να αντιστοιχήσουν εικόνες
φυσικών και ηλεκτρονικών καταστημάτων με το brand που θεωρούσαν ότι απεικονίζουν.
Τα αποτελέσματα της έρευνας παρείχαν σημαντικά δεδομένα, αλλά και συμπεράσματα
σχετικά με το εξεταζόμενο θέμα.