Ψηφιακό μάρκετινγκ : συγκριτική ανάλυση του SEO και του PPC μάρκετινγκ
Digital marketing : a comparative analysis of SEO and PPC marketing
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
SEO μάρκετινγκ ; PPC μάρκετινγκ ; Digital marketing ; Conversions ; Ψηφιακό μάρκετινγκΠερίληψη
Τα τελευταία χρόνια, η πρόοδος της τεχνολογίας απαιτεί από τις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν δεξιότητες ψηφιακού μάρκετινγκ για την εδραίωσή τους στην αγορά. Οι επιχειρήσεις προσπαθούν διαρκώς να βελτιώνουν τις στρατηγικές προβολής τους στις ψηφιακές πλατφόρμες, ώστε να καταφέρουν να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες, μεγαλύτερη προβολή της επωνυμίας τους και περισσότερα κέρδη από τις εμπορικές τους δραστηριότητες.
Στην παρούσα μελέτη επιχειρείται η σύγκριση μεταξύ των δύο βασικότερων στρατηγικών του ψηφιακού μάρκετινγκ, το SEO – βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης – και το PPC μάρκετινγκ, δηλαδή το μάρκετινγκ μέσω πληρωμένων διαφημίσεων. Οι δύο αυτές στρατηγικές αποτελούν δύο βασικούς πυλώνες για το ψηφιακό μάρκετινγκ και, μέσα από την ανάλυση του καθενός, αναδεικνύονται τα πλεονεκτήματα, τα μειονεκτήματα και η δυναμική που καθένας από τους δύο έχει για μία επιχείρηση που προβάλλεται στο διαδίκτυο.
Στη μελέτη αυτή καταγράφονται οι τρόποι μέτρησης του SEO και του PPC μάρκετινγκ και στη συνέχεια, μέσα από το παράδειγμα μίας νέας επιχείρησης που δραστηριοποιείται στο ηλεκτρονικό εμπόριο, επιχειρείται μία αξιολόγηση του αντικτύπου της κάθε μεθόδου στην επισκεψιμότητα του ιστοτόπου, στα ποσοστά μετατροπών και στην απόδοση της επένδυσης (ROI). Αναδεικνύεται, τελικά, η σημασία της κάθε μίας στρατηγικής μέσα από τις διαφορετικές της λειτουργίες, αλλά και τα αποτελέσματα που έχει ο συνδυασμός των δύο μεθόδων για τη διαμόρφωση μίας ενιαίας και αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ.