Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes
Marketing strategies in the second-hand clothing e-commerce : the case of Revibes
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Μόδα ; Βιωσιμότητα ; Second hand ; Vintage ; Fashion ; SustainabilityΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για
την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand
ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση της αγοράς και του
ανταγωνισμού έτσι ώστε να καταγράφουν στη συνέχεια τα σημεία στα οποία μπορεί η
εφαρμογή μας να διαφοροποιηθεί. Πραγματοποιείται τμηματοποίηση της αγοράς και
προσδιορισμός της αγοράς-στόχου, εστιάζοντας σε δημογραφικές, γεωγραφικές,
ψυχογραφικές και συμπεριφορικές διαστάσεις. Επίσης, δημιουργούνται λεπτομερείς περσόνες
αγοραστών, καθεμία από τις οποίες παρουσιάζει μοναδικές ανάγκες.
Η στρατηγική μάρκετινγκ αναπτύχθηκε σύμφωνα με το πλαίσιο SMART, δημιουργώντας
συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και χρονικά προσδιορισμένους στόχους.
Επίσης, διεξήχθη μια εκτενής ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ.
Ένα βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ συμπεριέλαβε τις τακτικές διαδικτυακού
μάρκετινγκ, που συμπεριλαμβάνουν τις στρατηγικές βελτιστοποίησης των μηχανών
αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ περιεχομένου, το social media social media μάρκετινγκ και
το e-mail μάρκετινγκ. Κάθε μία από αυτές τις στρατηγικές σχεδιάστηκε για να βελτιστοποιήσει
την εμπειρία των χρηστών, την αφοσίωσή τους και τα ποσοστά μετατροπών στην πλατφόρμα.
Η εργασία ολοκληρώνεται με το σχέδιο υλοποίησης, παρέχοντας ένα λεπτομερές
χρονοδιάγραμμα και προγραμματισμό για την κατανομή των πόρων. Τέλος, για την
παρακολούθηση και τη μέτρηση της επιτυχίας των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθορίζονται οι
βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI).