dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Κόντε, Παναγιώτα | |
dc.date.accessioned | 2023-11-06T07:38:32Z | |
dc.date.available | 2023-11-06T07:38:32Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15879 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3301 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για
την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand
ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση της αγοράς και του
ανταγωνισμού έτσι ώστε να καταγράφουν στη συνέχεια τα σημεία στα οποία μπορεί η
εφαρμογή μας να διαφοροποιηθεί. Πραγματοποιείται τμηματοποίηση της αγοράς και
προσδιορισμός της αγοράς-στόχου, εστιάζοντας σε δημογραφικές, γεωγραφικές,
ψυχογραφικές και συμπεριφορικές διαστάσεις. Επίσης, δημιουργούνται λεπτομερείς περσόνες
αγοραστών, καθεμία από τις οποίες παρουσιάζει μοναδικές ανάγκες.
Η στρατηγική μάρκετινγκ αναπτύχθηκε σύμφωνα με το πλαίσιο SMART, δημιουργώντας
συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και χρονικά προσδιορισμένους στόχους.
Επίσης, διεξήχθη μια εκτενής ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ.
Ένα βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ συμπεριέλαβε τις τακτικές διαδικτυακού
μάρκετινγκ, που συμπεριλαμβάνουν τις στρατηγικές βελτιστοποίησης των μηχανών
αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ περιεχομένου, το social media social media μάρκετινγκ και
το e-mail μάρκετινγκ. Κάθε μία από αυτές τις στρατηγικές σχεδιάστηκε για να βελτιστοποιήσει
την εμπειρία των χρηστών, την αφοσίωσή τους και τα ποσοστά μετατροπών στην πλατφόρμα.
Η εργασία ολοκληρώνεται με το σχέδιο υλοποίησης, παρέχοντας ένα λεπτομερές
χρονοδιάγραμμα και προγραμματισμό για την κατανομή των πόρων. Τέλος, για την
παρακολούθηση και τη μέτρηση της επιτυχίας των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθορίζονται οι
βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI). | el |
dc.format.extent | 82 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes | el |
dc.title.alternative | Marketing strategies in the second-hand clothing e-commerce : the case of Revibes | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | In the current study, we present a comprehensive marketing plan for the Revibes application,
an application operating in the second-hand fashion market. In this context, a detailed analysis
of the market and competition is conducted in order to subsequently identify the points at which
our application can differentiate itself. The market is segmented, and the target market is
defined, focusing on demographic, geographic, psychographic, and behavioral dimensions.
Additionally, detailed buyer personas are created, each of which has unique needs.
The marketing strategy was developed according to the SMART framework, creating Specific,
Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound goals. Furthermore, a comprehensive
analysis of the marketing mix was conducted.
A key part of the marketing strategy included online marketing tactics, which incorporate
search engine optimization (SEO) strategies, content marketing, social media marketing, and
email marketing. Each of these strategies was designed to optimize user experience, user
engagement, and conversion rates on the platform.
The work concludes with an implementation plan, providing a detailed timeline and scheduling
for resource allocation. Finally, to monitor and measure the success of the marketing strategies,
key performance indicators (KPIs) are defined. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Μόδα | el |
dc.subject.keyword | Βιωσιμότητα | el |
dc.subject.keyword | Second hand | el |
dc.subject.keyword | Vintage | el |
dc.subject.keyword | Fashion | el |
dc.subject.keyword | Sustainability | el |
dc.date.defense | 2023-10-23 | |