Εμφάνιση απλής εγγραφής

Στρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibes

dc.contributor.advisorΠολλάλης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚόντε, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2023-11-06T07:38:32Z
dc.date.available2023-11-06T07:38:32Z
dc.date.issued2023-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15879
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3301
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία, γίνεται η παρουσίαση ενός ολοκληρωμένου σχεδίου μάρκετινγκ για την εφαρμογή Revibes, μία εφαρμογή που δραστηριοποιείται στην αγορά των second hand ειδών μόδας. Στο πλαίσιο αυτό, γίνεται μια λεπτομερής ανάλυση της αγοράς και του ανταγωνισμού έτσι ώστε να καταγράφουν στη συνέχεια τα σημεία στα οποία μπορεί η εφαρμογή μας να διαφοροποιηθεί. Πραγματοποιείται τμηματοποίηση της αγοράς και προσδιορισμός της αγοράς-στόχου, εστιάζοντας σε δημογραφικές, γεωγραφικές, ψυχογραφικές και συμπεριφορικές διαστάσεις. Επίσης, δημιουργούνται λεπτομερείς περσόνες αγοραστών, καθεμία από τις οποίες παρουσιάζει μοναδικές ανάγκες. Η στρατηγική μάρκετινγκ αναπτύχθηκε σύμφωνα με το πλαίσιο SMART, δημιουργώντας συγκεκριμένους, μετρήσιμους, εφικτούς, σχετικούς και χρονικά προσδιορισμένους στόχους. Επίσης, διεξήχθη μια εκτενής ανάλυση του μείγματος μάρκετινγκ. Ένα βασικό μέρος της στρατηγικής μάρκετινγκ συμπεριέλαβε τις τακτικές διαδικτυακού μάρκετινγκ, που συμπεριλαμβάνουν τις στρατηγικές βελτιστοποίησης των μηχανών αναζήτησης (SEO), το μάρκετινγκ περιεχομένου, το social media social media μάρκετινγκ και το e-mail μάρκετινγκ. Κάθε μία από αυτές τις στρατηγικές σχεδιάστηκε για να βελτιστοποιήσει την εμπειρία των χρηστών, την αφοσίωσή τους και τα ποσοστά μετατροπών στην πλατφόρμα. Η εργασία ολοκληρώνεται με το σχέδιο υλοποίησης, παρέχοντας ένα λεπτομερές χρονοδιάγραμμα και προγραμματισμό για την κατανομή των πόρων. Τέλος, για την παρακολούθηση και τη μέτρηση της επιτυχίας των στρατηγικών μάρκετινγκ, καθορίζονται οι βασικοί δείκτες απόδοσης (KPI).el
dc.format.extent82el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ για το ηλεκτρονικό εμπόριο των second hand ρούχων : η περίπτωση του Revibesel
dc.title.alternativeMarketing strategies in the second-hand clothing e-commerce : the case of Revibesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENIn the current study, we present a comprehensive marketing plan for the Revibes application, an application operating in the second-hand fashion market. In this context, a detailed analysis of the market and competition is conducted in order to subsequently identify the points at which our application can differentiate itself. The market is segmented, and the target market is defined, focusing on demographic, geographic, psychographic, and behavioral dimensions. Additionally, detailed buyer personas are created, each of which has unique needs. The marketing strategy was developed according to the SMART framework, creating Specific, Measurable, Achievable, Relevant, and Time-bound goals. Furthermore, a comprehensive analysis of the marketing mix was conducted. A key part of the marketing strategy included online marketing tactics, which incorporate search engine optimization (SEO) strategies, content marketing, social media marketing, and email marketing. Each of these strategies was designed to optimize user experience, user engagement, and conversion rates on the platform. The work concludes with an implementation plan, providing a detailed timeline and scheduling for resource allocation. Finally, to monitor and measure the success of the marketing strategies, key performance indicators (KPIs) are defined.el
dc.contributor.masterΟικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγικήel
dc.subject.keywordΜόδαel
dc.subject.keywordΒιωσιμότηταel
dc.subject.keywordSecond handel
dc.subject.keywordVintageel
dc.subject.keywordFashionel
dc.subject.keywordSustainabilityel
dc.date.defense2023-10-23


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»