dc.contributor.advisor | Σακκόπουλος, Ευάγγελος | |
dc.contributor.author | Μπαρνιαδάκη, Παυλίνα - Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2023-10-30T12:31:39Z | |
dc.date.available | 2023-10-30T12:31:39Z | |
dc.date.issued | 2023-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15857 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3279 | |
dc.description.abstract | Αυτή η διατριβή αναλύει τον τρόπο με τον οποίο η δυναμική ανατροφοδότηση μπορεί να ενσωματωθεί στην εφαρμογή e-class και πώς μπορεί να επηρεάσει θετικά την ποιότητα της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
Στόχος της διατριβής είναι να εξετάσει πώς η δυναμική ανατροφοδότηση μπορεί να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα της πλατφόρμας e-class, εστιάζοντας στην παροχή εκπαιδευτικού υλικού και την ενίσχυση της μάθησης των μαθητών. Η διατριβή παρουσιάζει προτάσεις για αποτελεσματική χρήση δυναμικής ανατροφοδότησης σε πραγματικό χρόνο, δημιουργώντας ένα προσαρμοσμένο περιβάλλον μάθησης για κάθε μαθητή.
Η εφαρμογή e-class συμβάλλει στην προόδο της εκπαίδευσης. Συνδυάζοντας την τεχνολογία με τη μάθηση, παρέχει στους εκπαιδευτικούς εργαλεία για τη δημιουργία και διαχείριση εκπαιδευτικού υλικού, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους μαθητές ένα ευέλικτο και προσβάσιμο περιβάλλον μάθησης. Μέσω της e-class, οι μαθητές έχουν πρόσβαση σε πλούσιο εκπαιδευτικό υλικό, ενώ αναπτύσσουν τις απαραίτητες δεξιότητες για να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της ψηφιακής εποχής. Επιπλέον, προσφέρει τη δυνατότητα ενημέρωσης των μαθητών και την παρακολούθηση της προόδου τους, ενισχύοντας την εποπτεία της μάθησης και προσφέροντας μια πλήρη εικόνα της ακαδημαϊκής τους ανάπτυξης. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανατροφοδότηση σε ηλεκτρονικές πλατφόρμες | el |
dc.title.alternative | Feedback on electronic platforms | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | This thesis analyzes how dynamic feedback can be integrated into the e-class application and how it can positively impact the quality of the educational process. The aim of the thesis is to examine how dynamic feedback can enhance the effectiveness of the e-class platform, focusing on providing educational materials and enhancing students' learning. The thesis presents proposals for the effective real-time use of dynamic feedback, creating a customized learning environment for each student.
The e-class application contributes to the progress of education by combining technology with learning. It provides educators with tools to create and manage educational materials while offering students a flexible and accessible learning environment. Through e-class, students have access to rich educational resources while developing the necessary skills to meet the demands of the digital age. Furthermore, it offers the possibility of keeping students informed and monitoring their progress, enhancing learning supervision, and providing a comprehensive picture of their academic development. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | e-Class | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικές πλατφόρμες εκπαίδευσης | el |
dc.subject.keyword | Τεχνολογία | el |
dc.subject.keyword | Διαδικασία ανατροφοδότησης | el |
dc.subject.keyword | Προσωποποιημένη ανατροφοδότηση | el |
dc.subject.keyword | Περιβάλλοντα online μάθησης | el |
dc.subject.keyword | Ανατροφοδότηση | el |
dc.date.defense | 2023-10-06 | |