Επιμόρφωσε σε αυτοματισμούς και εκπαιδευτική ρομποτική στο περιβάλλον του Minecraft Education Edition
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Minecraft ; Minecraft Education Edition ; Εκπαιδευτική ρομποτική ; Πράκτορας ; Εκπαιδευτικό σενάριοΠερίληψη
Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ήδη αρχίσει να αναγνωρίζεται ως μια αξιοσημείωτη
μέθοδος που ενεργοποιεί τους εκπαιδευόμενους να σκεφτούν διαφορετικά,
καθοδηγώντας τους έτσι στην ανακάλυψη και την καλλιέργεια σημαντικών
δεξιοτήτων. Το αντικείμενο ήδη αξιοποιείται σε πολλές βαθμίδες της εκπαιδευτικής
διαδικασίας, υποστηριζόμενο από ποικίλες τεχνολογίες και μέσα που έχει στην
διάθεση του ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας.
Όπως ίσως είναι αναμενόμενο, ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας έρχεται αντιμέτωπος με
τους περιορισμούς που τίθενται από τον διαθέσιμο εξοπλισμό, επηρεάζοντας άμεσα
την εμπειρία και την πρόσβαση των εκπαιδευομένων. Προκύπτει συνεπώς μια συνεχής
ανάγκη αναζήτησης και αξιολόγησης ποιοτικών εναλλακτικών.
Η παρούσα εργασία εξετάζει το ενδεχόμενο το περιβάλλον του Minecraft Education
Edition να αποτελεί μια τέτοια εναλλακτική, μέσα από μια εκπαιδευτική παρέμβαση
απευθυνόμενη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς του τεχνολογικού κλάδου. Στο εν
λόγω εκπαιδευτικό σενάριο, οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να κατασκευάσουν τρεις
μηχανισμούς και έπειτα να προγραμματίσουν έναν πράκτορα ο οποίος να αξιοποιεί
τους μηχανισμούς αυτούς για την συγκομιδή και αποθήκευση μιας σοδιάς
ζαχαροκάλαμου εντός του κόσμου του Minecraft. Το εκπαιδευτικό σενάριο έχει
κατασκευαστεί με σκοπό την προσέγγιση εκπαιδευτικών στόχων παρόμοιων με αυτούς
της εκπαιδευτικής ρομποτικής, μέσα από την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος.