Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΡετάλης, Συμεών
dc.contributor.authorΛαμπρόπουλος, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-10-27T08:55:22Z
dc.date.available2023-10-27T08:55:22Z
dc.date.issued2023-09
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15850
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3272
dc.description.abstractΗ εκπαιδευτική ρομποτική έχει ήδη αρχίσει να αναγνωρίζεται ως μια αξιοσημείωτη μέθοδος που ενεργοποιεί τους εκπαιδευόμενους να σκεφτούν διαφορετικά, καθοδηγώντας τους έτσι στην ανακάλυψη και την καλλιέργεια σημαντικών δεξιοτήτων. Το αντικείμενο ήδη αξιοποιείται σε πολλές βαθμίδες της εκπαιδευτικής διαδικασίας, υποστηριζόμενο από ποικίλες τεχνολογίες και μέσα που έχει στην διάθεση του ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας. Όπως ίσως είναι αναμενόμενο, ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας έρχεται αντιμέτωπος με τους περιορισμούς που τίθενται από τον διαθέσιμο εξοπλισμό, επηρεάζοντας άμεσα την εμπειρία και την πρόσβαση των εκπαιδευομένων. Προκύπτει συνεπώς μια συνεχής ανάγκη αναζήτησης και αξιολόγησης ποιοτικών εναλλακτικών. Η παρούσα εργασία εξετάζει το ενδεχόμενο το περιβάλλον του Minecraft Education Edition να αποτελεί μια τέτοια εναλλακτική, μέσα από μια εκπαιδευτική παρέμβαση απευθυνόμενη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς του τεχνολογικού κλάδου. Στο εν λόγω εκπαιδευτικό σενάριο, οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να κατασκευάσουν τρεις μηχανισμούς και έπειτα να προγραμματίσουν έναν πράκτορα ο οποίος να αξιοποιεί τους μηχανισμούς αυτούς για την συγκομιδή και αποθήκευση μιας σοδιάς ζαχαροκάλαμου εντός του κόσμου του Minecraft. Το εκπαιδευτικό σενάριο έχει κατασκευαστεί με σκοπό την προσέγγιση εκπαιδευτικών στόχων παρόμοιων με αυτούς της εκπαιδευτικής ρομποτικής, μέσα από την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος.el
dc.format.extent78el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΕπιμόρφωσε σε αυτοματισμούς και εκπαιδευτική ρομποτική στο περιβάλλον του Minecraft Education Editionel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENEducational robotics is already gaining recognition as a novel way to motivate learners to think differently and guides them towards training and discovering important skills. Educational robotics is already used in multiple educational levels, supported by the technologies available to each institution. As is to be expected, each institution is limited by the available equipment, which in turn affects the educational experience of learners. This phenomenon creates the need for constant exploration and evaluation of viable alternatives. This paper explores the possibility that Minecraft Education Edition belongs among said alternatives. In order to test this hypothesis an educational scenario was developed for a group of university students, soon to be educators, in the field of digital systems. In this particular scenario, learners have to create three different machines and then program an agent to use them in order to collect and store sugarcane in the Minecraft world. This scenario was designed to approach educational goals similar to those of educational robotics by presenting learners with a real problem.el
dc.contributor.masterΗλεκτρονική Μάθησηel
dc.subject.keywordMinecraftel
dc.subject.keywordMinecraft Education Editionel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτική ρομποτικήel
dc.subject.keywordΠράκτοραςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό σενάριοel
dc.date.defense2023-10-13


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»