dc.contributor.advisor | Ρετάλης, Συμεών | |
dc.contributor.author | Λαμπρόπουλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2023-10-27T08:55:22Z | |
dc.date.available | 2023-10-27T08:55:22Z | |
dc.date.issued | 2023-09 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15850 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3272 | |
dc.description.abstract | Η εκπαιδευτική ρομποτική έχει ήδη αρχίσει να αναγνωρίζεται ως μια αξιοσημείωτη
μέθοδος που ενεργοποιεί τους εκπαιδευόμενους να σκεφτούν διαφορετικά,
καθοδηγώντας τους έτσι στην ανακάλυψη και την καλλιέργεια σημαντικών
δεξιοτήτων. Το αντικείμενο ήδη αξιοποιείται σε πολλές βαθμίδες της εκπαιδευτικής
διαδικασίας, υποστηριζόμενο από ποικίλες τεχνολογίες και μέσα που έχει στην
διάθεση του ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας.
Όπως ίσως είναι αναμενόμενο, ο κάθε εκπαιδευτικός φορέας έρχεται αντιμέτωπος με
τους περιορισμούς που τίθενται από τον διαθέσιμο εξοπλισμό, επηρεάζοντας άμεσα
την εμπειρία και την πρόσβαση των εκπαιδευομένων. Προκύπτει συνεπώς μια συνεχής
ανάγκη αναζήτησης και αξιολόγησης ποιοτικών εναλλακτικών.
Η παρούσα εργασία εξετάζει το ενδεχόμενο το περιβάλλον του Minecraft Education
Edition να αποτελεί μια τέτοια εναλλακτική, μέσα από μια εκπαιδευτική παρέμβαση
απευθυνόμενη σε μελλοντικούς εκπαιδευτικούς του τεχνολογικού κλάδου. Στο εν
λόγω εκπαιδευτικό σενάριο, οι εκπαιδευόμενοι καλούνται να κατασκευάσουν τρεις
μηχανισμούς και έπειτα να προγραμματίσουν έναν πράκτορα ο οποίος να αξιοποιεί
τους μηχανισμούς αυτούς για την συγκομιδή και αποθήκευση μιας σοδιάς
ζαχαροκάλαμου εντός του κόσμου του Minecraft. Το εκπαιδευτικό σενάριο έχει
κατασκευαστεί με σκοπό την προσέγγιση εκπαιδευτικών στόχων παρόμοιων με αυτούς
της εκπαιδευτικής ρομποτικής, μέσα από την επίλυση ενός πραγματικού προβλήματος. | el |
dc.format.extent | 78 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Επιμόρφωσε σε αυτοματισμούς και εκπαιδευτική ρομποτική στο περιβάλλον του Minecraft Education Edition | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτων | el |
dc.description.abstractEN | Educational robotics is already gaining recognition as a novel way to motivate learners
to think differently and guides them towards training and discovering important skills.
Educational robotics is already used in multiple educational levels, supported by the
technologies available to each institution.
As is to be expected, each institution is limited by the available equipment, which in
turn affects the educational experience of learners. This phenomenon creates the need
for constant exploration and evaluation of viable alternatives.
This paper explores the possibility that Minecraft Education Edition belongs among
said alternatives. In order to test this hypothesis an educational scenario was developed
for a group of university students, soon to be educators, in the field of digital systems.
In this particular scenario, learners have to create three different machines and then
program an agent to use them in order to collect and store sugarcane in the Minecraft
world. This scenario was designed to approach educational goals similar to those of
educational robotics by presenting learners with a real problem. | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρονική Μάθηση | el |
dc.subject.keyword | Minecraft | el |
dc.subject.keyword | Minecraft Education Edition | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτική ρομποτική | el |
dc.subject.keyword | Πράκτορας | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικό σενάριο | el |
dc.date.defense | 2023-10-13 | |