Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΖαρωτιάδη, Βασιλική Αικατερίνη
dc.date.accessioned2023-10-11T04:57:55Z
dc.date.available2023-10-11T04:57:55Z
dc.date.issued2023-07-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15781
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3203
dc.description.abstractΜε μια αναδρομή στο πρόσφατο παρελθόν διαπιστώθηκε πως η παγκόσμια οικονομική κρίση του 2007-2009 είχε σημαντική επίδραση σε όλους τους κλάδους της οικονομίας, όπως για παράδειγμα τον χρηματοπιστωτικό, τον ασφαλιστικό, τον κτηματομεσιτικό και άλλους. Ως επακόλουθο αυτής, αναδύθηκε η σημαντικότητα της προστιθέμενης αξίας που χρειάζεται πλέον να προσδώσουν οι οργανισμοί στα προϊόντα ή της υπηρεσίες τους και κυρίως μέσω των εργαζομένων τους μέσα από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν. Στην παρούσα εργασία αποτυπώθηκαν κάποιες από τις στρατηγικές μάρκετινγκ όπως αυτή του εσωτερικού branding, οι οποίες συντελούν στην ανάπτυξη και στην ενίσχυση της εταιρικής ταυτότητας και κατ’ επέκταση του εμπορικού σήματος αλλά και στην διατήρηση μιας ισχυρής και αρμονικής κουλτούρας στο εσωτερικό περιβάλλον μιας επιχείρησης. Οι εσωτερικές στρατηγικές μάρκετινγκ απευθύνονται κυρίως σε εσωτερικούς παράγοντες, όπως οι εργαζόμενοι, οι προμηθευτές και οι συνεργάτες μιας επιχείρησης. Τέτοιου είδους στρατηγικές, οδηγούν στην ενίσχυση της παραγωγικότητας, της ικανοποίησης των εργαζομένων και των πελατών και εν γένει της συνολικής απόδοσης ενός οργανισμού αλλά ταυτόχρονα και στην ενίσχυση μιας ευνοϊκής εικόνας και αντίληψης για έναν οργανισμό μεταξύ των εσωτερικών μερών του όπως είναι οι εργαζόμενοι και οι επιχειρηματικοί εταίροι. Για το λόγο αυτό, έννοιες όπως αυτές του εσωτερικού branding, της διαχείρισης ενός brand καθώς τόσο τα οφέλη όσο και τα πλεονεκτήματα του internal branding, αποτέλεσαν μέρος της μελέτης της παρούσας εργασίας στο θεωρητικό της μέρος. Επιπλέον, εξετάστηκαν σημαντικά ζητήματα που σχετίζονται με αυτό, όπως η σχέση του με την εργασιακή συμπεριφορά και ικανοποίηση, την απόδοση της εταιρείας και την ικανοποίηση των πελατών της. Η κατανόηση της σημασίας, της πρακτικής, των αποτελεσμάτων και των επιδράσεων τέτοιου είδους στρατηγικών ως μέρος των στρατηγικών του εσωτερικού μάρκετινγκ, εν προκειμένω αυτή του internal branding, διερευνήθηκε μέσα από την συγκριτική μελέτη μεταξύ των υπαλλήλων μιας επιχείρησης, η οποία δραστηριοποιείται στον χρηματοοικονομικό κλάδο και η οποία προσπαθεί να εφαρμόσει internal branding τα τελευταία χρόνια και εργαζομένων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον κλάδο παροχής υπηρεσιών γενικότερα, μέσα από το ερευνητικό ερώτημα της εργασίας και πιο συγκεκριμένα σχετικά με τις διαφορές που υφίστανται ως προς την εμφύσηση των αξιών της εν λόγω στρατηγικής μεταξύ αυτών των επιχειρήσεων. Για τους παραπάνω σκοπούς της έρευνας και τη διερεύνηση του εν λόγω ερωτήματος δομήθηκε ερωτηματολόγιο προκειμένου να συγκεντρωθούν τα δεδομένα, το οποίο διανεμήθηκε στους εργαζόμενους αυτών των εταιριών μέσω google forms. Τέλος, η εργασία κατέληξε με τα αποτελέσματα της έρευνας και τις απαντήσεις που προέκυψαν στο ερευνητικό ερώτημα που τέθηκε καθώς και τα συμπεράσματα που ανέκυψαν από το σύνολο της εργασίας.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ στο εσωτερικό μάρκετινγκ : μια πρώτη διερεύνησηel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΣτρατηγικές μάρκετινγκel
dc.subject.keywordInternal brandingel
dc.subject.keywordΕπωνυμίαel
dc.subject.keywordΕμπορικό σήμαel
dc.subject.keywordΑξίαel
dc.subject.keywordΥπηρεσίεςel
dc.subject.keywordΧρηματοοικονομικός κλάδοςel
dc.date.defense2023-07-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»