dc.contributor.advisor | Τσόγκας, Μάρκος - Μάριος | |
dc.contributor.author | Γλένη, Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2023-09-19T05:34:02Z | |
dc.date.available | 2023-09-19T05:34:02Z | |
dc.date.issued | 2023-07 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15718 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3140 | |
dc.description.abstract | Η στρατηγική διοίκηση είναι ένα αναγκαίο και αναπόσπαστο κομμάτι με την ορθή και
παράλληλα λειτουργική δομή ενός οργανισμού. Πιο συγκεκριμένα, σε ένα γενικότερο πλαίσιο
το περιβάλλον όπου εντάσσεται η συνδρομητική πλατφόρμα Netflix αλλά και εξίσου παρόμοιου
χαρακτήρα εταιρείες, είναι δυναμικό λόγω της τεχνολογικής εξέλιξής. Επιπρόσθετα, λόγω της
αναγκαιότητας σε ζητήματα όπως είναι οι πολιτικές, κοινωνικές, οικονομικές τάσεις και
προκλήσεις, είναι σημαντική και καθοριστική η εμφάνιση και χρήση επιτυχημένων στρατηγικών
μεθόδων με σκοπό την πρόληψη πιθανών κινδύνων. Σκοπός, της παρούσας διπλωματική
εργασίας είναι η ανάλυση και επισκόπηση της εταιρείας Netflix, ώστε να διερευνηθούν οπτικές
της στρατηγικής του οργανισμού καθώς και παράγοντες της μέχρι σήμερα επιτυχημένης πορείας.
Παρόλα αυτά, η εργασία διεξάγεται αρχικά με μία θεωρητική προσέγγιση με σκοπό να
αναλυθούν βασικές έννοιες (συνδρομητική τηλεόραση, μάρκετινγκ, στρατηγική ανάλυση,
στρατηγικές προώθησης), και να δοθεί βάση σε βασικά εργαλεία διερεύνησης και ανάλυσης όπως
είναι οι 5 δυνάμεις του Porter, ανάλυση Pestel και η ανάλυση Swot. Η εταιρεία σημειώνει από
το 1997 μία επιτυχημένη πορεία, κατά την οποία πραγματεύτηκε με την συνεχόμενη
αναπροσαρμογή και σχεδιασμό των στρατηγικών μοντέλων. Η στρατηγική ανάλυση έγινε με
εργαλεία όπως είναι η ανάλυση SWOT, PETSEL, 5 δυνάμεων του Porter, προκειμένου να
μελετηθεί το επιχειρηματικό μοντέλο του οργανισμού. Συμπερασματικά, μέσω των μεθόδων
διερεύνησης του επιχειρηματικού μοντέλου του οργανισμού, η εταιρεία σημειώνει μία μόνιμη
επιτυχία όπου της εξασφαλίζει υψηλή θέση στον κλάδο. Ωστόσο, είναι γνωστό ότι η Netflix για
να καταφέρει να διατηρήσει την υπεροχή πρέπει, μέσω επενδύσεων, η δημιουργία πρωτότυπου
περιεχομένου και η τεχνολογία που απαιτούν προσεκτικές κινήσεις, στρατηγικές συμμαχίες, να
εφαρμόζονται με ακρίβεια και λεπτομερή ανάλυση. | el |
dc.format.extent | 94 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Στρατηγικές μάρκετινγκ της συνδρομητικής πλατφόρμας «Netflix» και βαθμός επιτυχίας έναντι των παραδοσιακών και των νέων ανταγωνιστών τους | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The strategic management of an organization is an indispensible part for its proper operation. In
addition, in a generic context, the environment within which the subscribing platform “Netflix”
lies, is prosperous due to technology’s evolution. Moreover, due to the necessities occurring from
the political, social and economical circumstances, it is essential that the contextually organization
has followed a successful strategic in order to prevent any hazard. The aim of the paper is the in-
depth analysis of the “Netflix” company’s structure in order to reconnoiter the strategic point of
view which has conducive to its non-stop success. Nevertheless, the paper begins with a
theoretical approach in order to analyze main concepts of analysis (strategic analysis, promotion
strategies, marketing, video streaming services), and reference is made to key strategic
exploration models like Porter’s 5 forces, Pestel analysis and Swot analysis. Since 1997, the
subscribing platform has achieved to maintain a successful development, mainly due to the
continuous readjustment and planning of its strategic models. The strategic analysis was
conducted with “SWOT”, “PETSEL” and “Porter’s Five Forces” for braking down the business
model. Referring to the occurring data Netflix maintains an ongoing success, which assures a
high rank among the subscribing streaming platforms; however, to maintain one of the highest
positions in the industry, the company should make careful investments, to provide innovative
content, and to ensure evolutionary technology coming out from strong alliances and strategic
moves. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Συνδρομητική πλατφόρμα | el |
dc.subject.keyword | Μάρκετινγκ | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγικές προώθησης | el |
dc.subject.keyword | Στρατηγική ανάλυση | el |
dc.subject.keyword | 5 δυνάμεις Porter | el |
dc.subject.keyword | SWOT ανάλυση | el |
dc.subject.keyword | Netflix | el |
dc.date.defense | 2023-07-28 | |