dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Φιλόθεος | |
dc.contributor.author | Σορόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2023-07-13T12:01:27Z | |
dc.date.available | 2023-07-13T12:01:27Z | |
dc.date.issued | 2023-06-16 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15585 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/3007 | |
dc.description.abstract | Την τελευταία δεκαετία, ο κλάδος των esports, χάρη στην αλματώδη εξελικτική του πορεία, έχει αποκτήσει μια θέση ανάμεσα στους πρωταγωνιστές της αθλητικής ψυχαγωγίας, ενώ παράλληλα κατέχει την πρώτη θέση στον τομέα της ψηφιακής ψυχαγωγίας. Τα λιγοστά έτη ύπαρξης των esports, μαζί με την υπό διαμόρφωση εσωτερική δομή και λειτουργία του κλάδου, συνδιαμορφώνουν ένα ιδιαίτερα προσοδοφόρο έδαφος για την ανάπτυξη ακαδημαϊκής και επιχειρηματικής έρευνας. Ως αποτέλεσμα, η παρούσα μελέτη, αντιλαμβανόμενη το σχετικό κενό που παρουσιάζεται στην ελληνική βιβλιογραφία και τις λίγες σε αριθμό –συγκριτικά με άλλους κλάδους– δημοσιευμένες έρευνες σε παγκόσμιο επίπεδο, αποσκοπεί να διερευνήσει την εσωτερική δομή και λειτουργία του κλάδου, αλλά κυρίως τις δυνατότητες ανάπτυξής του. Σκοπός της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η δημιουργία - για πρώτη φορά - βιβλιογραφίας (σε θεωρητικό επίπεδο) σχετικά με τον χώρο των esports στην Ελλάδα. Η βιβλιογραφία συμπληρώνεται από τα ευρήματα της έρευνας, η οποία αποσκοπεί να εκκινήσει την ουσιαστικότερη και βαθύτερη μελέτη του χώρου στην Ελλάδα. Συγκεκριμένα, στόχος της προκαταρκτικής μας έρευνας ήταν να καταγραφούν συγκεκριμένοι παράγοντες που λειτουργούν ως τροχοπέδη για την ανάπτυξη της εγχώριας σκηνής και παράλληλα να ανιχνευθούν τα πλεονεκτήματα των οποίων η αξιοποίηση μπορεί να δώσει νέα ώθηση στην ανάπτυξη των esports στην Ελλάδα. Όσον αφορά τη διεκπεραίωση της έρευνας, χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικές μέθοδοι και για τη συλλογή των ποσοτικών δεδομένων έγινε χρήση ανώνυμου ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου, το οποίο εστάλη στην ελληνική κοινότητα των esports στην Ελλάδα με τη μέθοδο της απλής τυχαίας δειγματοληψίας. Το τελικό δείγμα αποτελούταν από 570 συμμετέχοντες. Οι αναλύσεις των ποσοτικών δεδομένων μας επιβεβαίωσαν δομικά προβλήματα αλλά και ευκαιρίες οι οποίες υπάρχουν στον κλάδο των esports στη χώρα μας. Στα συμπεράσματα παρουσιάζονται προτάσεις περαιτέρω έρευνας και μελέτης, περιορισμοί της έρευνας κατά της συγγραφή της εργασίας, αλλά και διορθωτικές κινήσεις με στόχο τη βέλτιστη αξιοποίηση των δυνατοτήτων ανάπτυξης της ελληνικής σκηνής του ηλεκτρονικού επαγγελματικού αθλητισμού. | el |
dc.format.extent | 172 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/gr/ | * |
dc.title | Οι δυνατότητες ανάπτυξης των esports στην Ελλάδα, μία διερευνητική προσέγγιση | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The esports industry in Greece is growing at a significantly slower pace than in the rest of Europe. This study aims to shed light on the factors that hinder the development of esports in Greece, while simultaneously identifying the advantages that can give a new impetus to the expansion of this sector. The aim of this study was to create - for the first time - a bibliography (at a theoretical level) for the field of esports in Greece. The bibliography is supplemented with the findings of the research, which aims to initiate a more substantial and deeper study of the field in Greece. Quantitative methods were used to collect the study data. An anonymous electronic questionnaire was created and distributed to the Greek esports community using a simple random sampling method. The final sample was composed of 570 respondents. Following the completion of data collection and analysis, important findings emerged as regards both structural problems and future opportunities of esports. This process led to a series of important conclusions regarding the growth potential of the esports industry in Greece. These conclusions, presented in the last section of this paper, are offered as a starting point for discussion regarding the initiatives that can contribute to the expansion of the Greek professional esports landscape. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Esports | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονικός επαγγελματικός αθλητισμός | el |
dc.subject.keyword | Ποιοτική έρευνα | el |
dc.subject.keyword | Ποσοτική έρευνα | el |
dc.date.defense | 2023-06-20 | |