Διερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκ
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πανδημία ; COVID-19 ; Τουριστική συμπεριφορά ; Κινεζικός εξερχόμενος τουρισμόςΠερίληψη
Αδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική βιομηχανία. Οι άνθρωποι πλέον επαναξιολογούν τις προτεραιότητές τους, γεγονός που έχει προκαλέσει την αλλαγή της ζήτησης για συγκεκριμένα τουριστικά είδη και προορισμούς. Η παρούσα μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στους Κινέζους τουρίστες, επιχειρεί να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Κινέζων εξερχόμενων τουριστών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία. Ο στόχος είναι να εντοπιστούν οι ταξιδιωτικές προθέσεις και συμπεριφορές που βιώνει ο Κινεζικός πληθυσμός ως αποτέλεσμα του COVID-19.