Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΖούνη, Γεωργία
dc.contributor.authorΡάπτη, Ευαγγελία
dc.date.accessioned2023-04-28T09:54:15Z
dc.date.available2023-04-28T09:54:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15364
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2786
dc.description.abstractΑδιαμφισβήτητα, η πανδημία που προκλήθηκε από τον COVID-19, έχει μεταβάλει όχι μόνο τον παγκόσμιο πληθυσμό αλλά και τις συνήθειες, αντιλήψεις και επιθυμίες των ανθρώπων. Αυτό είχε σοβαρό αντίκτυπο και στην τουριστική βιομηχανία. Οι άνθρωποι πλέον επαναξιολογούν τις προτεραιότητές τους, γεγονός που έχει προκαλέσει την αλλαγή της ζήτησης για συγκεκριμένα τουριστικά είδη και προορισμούς. Η παρούσα μελέτη, η οποία επικεντρώνεται στους Κινέζους τουρίστες, επιχειρεί να εξετάσει τις αντιλήψεις και τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Κινέζων εξερχόμενων τουριστών πριν, κατά τη διάρκεια και μετά την πανδημία. Ο στόχος είναι να εντοπιστούν οι ταξιδιωτικές προθέσεις και συμπεριφορές που βιώνει ο Κινεζικός πληθυσμός ως αποτέλεσμα του COVID-19.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΔιερεύνηση της συμπεριφοράς της κινεζικής τουριστικής αγοράς, σε σχέση με την πανδημία COVID-19 και προτάσεις μάρκετινγκel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIndisputably, the pandemic caused by COVID-19 has drastically altered not only the world's population but also people's habits, perceptions, and wants. This has a significant effect on tourism, too. People are now more likely to reevaluate their priorities, which has caused the demand for particular tourism items or destinations to change. This study, which focuses on Chinese visitors, attempts to look into the perceptions and travel habits of Chinese outbound tourists before, during, and after the pandemic. The goal of this study is to identify the adjustments in travel intentions and behaviors experienced by the Chinese population as a result of COVID-19.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordCOVID-19el
dc.subject.keywordΤουριστική συμπεριφοράel
dc.subject.keywordΚινεζικός εξερχόμενος τουρισμόςel
dc.date.defense2023-04-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»