Metaverse's features and capabilities : transforming the airline’s marketing strategies
Master Thesis
Συγγραφέας
Ziakas, Anargyros
Ζιάκας, Ανάργυρος
Ημερομηνία
2023Επιβλέπων
Sigala, MariannaΣιγάλα, Μαριάννα
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Metaverse ; Metaverse airlines ; Metaverse marketing ; Metaverse tourism ; Airlines marketingΠερίληψη
Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τον ρόλο του metaverse στις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Πριν γίνει κατανοητό πως το metaverse θα διαμορφώσει τις πρακτικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών, πρέπει πρώτα να ερευνηθεί τι είναι το metaverse, τα χαρακτηριστικά του και οι δυνατότητες του. Το metaverse είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο οπότε η έρευνα για το πως το metaverse θα μεταμορφώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών είναι ακόμα σε εξέλιξη. Το πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής διατριβής ορίζει τι είναι το metaverse. Στην συνέχεια του ίδιου κεφαλαίου εξηγείται τί είναι το Δίκτυο 3.0 (WEB 3.0) καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Στην συνέχεια του ίδιου κεφαλαίου, η διπλωματική εργασία εστιάζει στο αντίκτυπο της πανδημίας στην τουριστική και την εναέρια βιομηχανία. Τέλος γίνεται η αναφορά σε ορισμένα αληθινά παραδείγματα αεροπορικών εταιριών που ενσωμάτωσαν τεχνολογίες metaverse. Στο κεφάλαιο «Metaverse» γίνεται πιο λεπτομερής ανάλυση των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων του metaverse, καθώς και των κινδύνων ή προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Στην συνέχεια, το κεφάλαιο «Metaverse Tourism» παρουσιάζει πως επιδρά η τεχνολογία του metaverse με την τουριστική βιομηχανία και τι σημαίνει αυτό για τους τουριστικούς παρόχους και την ταξιδιωτική εμπειρία. Ωστόσο, το κύριο ερώτημα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξηγήσει πως η τεχνολογία του metaverse θα ενσωματωθεί με τις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Το κεφάλαιο «Metaverse Marketing & Airlines” εξηγεί πώς διαχειρίζονται και αξιοποιούν οι αεροπορικές εταιρίες το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα προγράμματα πιστότητας και τι ορίζει την ποιότητα υπηρεσιών στην αεροπορική βιομηχανία. Έπειτα, αναλύεται πως το metaverse θα διαμορφώσει και θα βελτιώσει τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ στις αεροπορικές εταιρίες, καθώς και τα ρίσκα και κινδύνους από την υιοθέτηση τέτοιων τεχνολογιών στις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Τέλος, στα πλαίσια της έρευνας παρατίθενται μελλοντικές προτάσεις για μελλοντική έρευνα, οι περιορισμοί της εργασίας και τα συμπεράσματα.