Show simple item record

dc.contributor.advisorSigala, Marianna
dc.contributor.advisorΣιγάλα, Μαριάννα
dc.contributor.authorZiakas, Anargyros
dc.contributor.authorΖιάκας, Ανάργυρος
dc.date.accessioned2023-04-13T07:16:37Z
dc.date.available2023-04-13T07:16:37Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15353
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2775
dc.description.abstractΟ σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να παρουσιάσει τον ρόλο του metaverse στις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Πριν γίνει κατανοητό πως το metaverse θα διαμορφώσει τις πρακτικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών, πρέπει πρώτα να ερευνηθεί τι είναι το metaverse, τα χαρακτηριστικά του και οι δυνατότητες του. Το metaverse είναι ακόμα σε πρώιμο στάδιο οπότε η έρευνα για το πως το metaverse θα μεταμορφώσει τις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών είναι ακόμα σε εξέλιξη. Το πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής διατριβής ορίζει τι είναι το metaverse. Στην συνέχεια του ίδιου κεφαλαίου εξηγείται τί είναι το Δίκτυο 3.0 (WEB 3.0) καθώς και τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα του. Στην συνέχεια του ίδιου κεφαλαίου, η διπλωματική εργασία εστιάζει στο αντίκτυπο της πανδημίας στην τουριστική και την εναέρια βιομηχανία. Τέλος γίνεται η αναφορά σε ορισμένα αληθινά παραδείγματα αεροπορικών εταιριών που ενσωμάτωσαν τεχνολογίες metaverse. Στο κεφάλαιο «Metaverse» γίνεται πιο λεπτομερής ανάλυση των χαρακτηριστικών και των δυνατοτήτων του metaverse, καθώς και των κινδύνων ή προκλήσεων που αντιμετωπίζει. Στην συνέχεια, το κεφάλαιο «Metaverse Tourism» παρουσιάζει πως επιδρά η τεχνολογία του metaverse με την τουριστική βιομηχανία και τι σημαίνει αυτό για τους τουριστικούς παρόχους και την ταξιδιωτική εμπειρία. Ωστόσο, το κύριο ερώτημα της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξηγήσει πως η τεχνολογία του metaverse θα ενσωματωθεί με τις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Το κεφάλαιο «Metaverse Marketing & Airlines” εξηγεί πώς διαχειρίζονται και αξιοποιούν οι αεροπορικές εταιρίες το ψηφιακό μάρκετινγκ, τα προγράμματα πιστότητας και τι ορίζει την ποιότητα υπηρεσιών στην αεροπορική βιομηχανία. Έπειτα, αναλύεται πως το metaverse θα διαμορφώσει και θα βελτιώσει τις πρακτικές ψηφιακού μάρκετινγκ στις αεροπορικές εταιρίες, καθώς και τα ρίσκα και κινδύνους από την υιοθέτηση τέτοιων τεχνολογιών στις στρατηγικές μάρκετινγκ των αεροπορικών εταιριών. Τέλος, στα πλαίσια της έρευνας παρατίθενται μελλοντικές προτάσεις για μελλοντική έρευνα, οι περιορισμοί της εργασίας και τα συμπεράσματα.el
dc.format.extent82el
dc.language.isoenel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleMetaverse's features and capabilities : transforming the airline’s marketing strategiesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThe aim of this postgraduate dissertation is to present the role of metaverse in airlines marketing strategies. To fully understand how metaverse will change future marketing approaches in airlines, first one needs to comprehend what is metaverse, metaverse’s features and capabilities. Metaverse is a concept still in its infancy; therefore, the research about how metaverse will transform airline marketing strategies is still in process. The first chapter of the thesis is giving a definition of the metaverse. This chapter also explains what web 3.0 and its advantages, and disadvantages. In the end of the chapter, the impact of pandemic on tourism and airline industry, and some real examples of metaverse technology in the aviation sector are presented as well. The next chapter ‘Metaverse’ studies metaverse’s features and capabilities of metaverse as well as the risks and challenges in a more detailed analysis. Furthermore, the chapter ‘Metaverse Tourism’ presents metaverse technology in the tourism industry and how this will have an impact on tourism operators and the travel experience. However, the main question of this thesis remains to understand how metaverse technology can integrate with airline marketing strategies. The chapter ‘Metaverse Marketing & Airlines” explains digital marketing practises in airlines, loyalty programmes, and what defines quality of service in the aviation sector. Then how metaverse will change and improve airline’s digital marketing practices as well as potential risks and challenges from adopting such technologies in company’s marketing strategies. Last, the research context includes future suggestions for research purposes, research limitations, and conclusions.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordMetaverseel
dc.subject.keywordMetaverse airlinesel
dc.subject.keywordMetaverse marketingel
dc.subject.keywordMetaverse tourismel
dc.subject.keywordAirlines marketingel
dc.date.defense2023-03-06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»