Show simple item record

dc.contributor.advisorΒαρελάς, Σωτήριος
dc.contributor.authorΑρωνιάδας, Βασίλειος
dc.date.accessioned2023-04-10T11:01:52Z
dc.date.available2023-04-10T11:01:52Z
dc.date.issued2023-03-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15344
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2766
dc.description.abstractΒασικός σκοπός και κύριο αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η παρουσίαση όλων των πτυχών, παραγόντων και εργαλείων του στρατηγικού μάνατζμεντ στον κλάδο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων καθώς επίσης και η σημασία της διοίκησης απόδοσης και διαχείρισης εσόδων(revenue management) στον συγκεκριμένο κλάδο. Το στρατηγικό μάνατζμεντ διαδραματίζει έναν υψίστης σημασίας ρόλο στη λειτουργία και την επιτυχημένη πορεία κάθε επιχειρησιακής μονάδας και ιδιαιτέρως στη περίπτωση μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης όπου λειτουργεί υπό ένα καθεστώς πολύ έντονου ανταγωνισμού μέσα σε ένα περιβάλλον που συνεχώς μεταβάλλεται. Στη σημερινή εποχή του τουρισμού η πλειοψηφία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων παγκοσμίως, αλλά και στην Ελλάδα, βρίσκεται ίσως στη πιο μεταβατική περίοδο που έχει υπάρξει ποτέ καθώς η πανδημία διαφοροποίησε τα δεδομένα σε τέτοιο βαθμό ώστε πολλές επιχειρήσεις του κλάδου να διακόψουν εντελώς τη λειτουργία τους και άλλες να αντιμετωπίζουν πολλά προβλήματα βιωσιμότητας. Αυτή η πρωτοφανής κατάσταση ανέδειξε ακόμη περισσότερο τη σημασία της σωστής εφαρμογής του στρατηγικού μάνατζμεντ από τη μεριά των επιχειρήσεων, όπου η ορθή εφαρμογή του με πρωταγωνιστή φυσικά τον ανθρώπινο παράγοντα μπορεί να βοηθήσει σημαντικά τις επιχειρήσεις στη προσπάθεια της ολικής επαναφοράς τους στην μετά- covid εποχή και στην επίτευξη των στόχων τους. Το revenue management αποτελεί ίσως σήμερα το χρησιμότερο εργαλείο για τα ξενοδοχεία στη στρατηγική διοίκηση τους καθώς μέσω των σαρωτικών αλλαγών που έφερε η πανδημία σε συνδυασμό με τη ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και τον ψηφιακό μετασχηματισμό σε κάθε διαδικασία του καταλύματος, μπορεί να οδηγήσει σε σωστές στρατηγικές αποφάσεις. Μέσα από τη σχετική βιβλιογραφία της παρούσας εργασίας εντοπίσαμε αρκετά θεωρητικά μοντέλα που συμφωνούν με τη σημασία του στρατηγικού revenue management ως εργαλείο εφαρμογής του στρατηγικού μάνατζμεντ με κατεύθυνση όχι μόνο τη βιωσιμότητα της επιχείρησης αλλά και την επιτυχημένη πορεία της.el
dc.format.extent100el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικό μάνατζμεντ στις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις : το revenue management ως εργαλείο για τη λήψη διοικητικών αποφάσεων στα ξενοδοχείαel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣτρατηγικό μάνατζμεντel
dc.subject.keywordΕσωτερικοί δείκτες αποδοτικότηταςel
dc.date.defense2023-04-06


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»