Ψηφιακός μετασχηματισμός στον αθλητισμό - σε αθλητικές εγκαταστάσεις και αθλητικούς οργανισμούς (με μελέτες περιπτώσεων)
Digital transformation in sport sector - sport facilities & sport clubs (with case studies)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιοποίηση ; Ψφιακός μετασχηματισμός ; Πανδημία ; Αθλητισμός ; Αθλητικοί οργανισμοί ; Αθλητικές εγκαταστάσεις ; Ψηφιακή ΕυρώπηΠερίληψη
Η μετάβαση στην μετά-Covid εποχή χαρακτηρίζεται από τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες απασχολούν όλους τους κλάδους της Οικονομίας της Χώρας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΕΕ, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και οργανισμούς, και συμβάλλοντας στην βελτιστοποίηση διαδικασιών. Ένας κλάδος ο οποίος χαρακτηρίζεται από ταχύρρυθμες αλλαγές είναι ο αθλητικός κλάδος, με αναδυόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης, και χρήζει ψηφιακού μετασχηματισμού.
Συνοπτικά, μερικοί από τους τομείς ψηφιακής ανάπτυξης ενός αθλητικού οργανισμού ή μιας αθλητικής εγκατάστασης σχετίζεται με την διεύρυνση των μέσων που επικοινωνεί με το κοινό-«πελάτες» του, την ψηφιοποίηση των χορηγικών δράσεων, του υλικού που μπορεί να κατέχει και να επενδύσει στην ψηφιακή μετάβαση. Για να επιτευχθούν τα ανωτέρω παραδείγματα, απαιτείται η αναβάθμιση των παραδοσιακών διαδικασιών και εργασιών με εκπαίδευση και υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων (εργαζόμενοι, αθλητές, προπονητές, γονείς, προμηθευτές, κλπ.).
Συνεπώς στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ψηφιακή ωριμότητα οργανισμών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, και η ετοιμότητά τους με το ξέσπασμα της πανδημίας αναλύοντας τα βήματα και τις διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Συγκριτικά με την Ευρώπη, η Ελλάδα βρίσκεται σε χαμηλή θέση σχετικά με τις ψηφιακές δεξιότητες. Παράλληλα, αναλύονται οι ενέργειες ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19, και πιο συγκεκριμένα στον αθλητικό χώρο, με τις προκλήσεις και τα οφέλη που δημιουργούνται.
Επίσης, παρουσιάζονται οι μελέτες περιπτώσεων αθλητικών οργανισμών και εγκαταστάσεων στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, και οι επιχειρηματικές στρατηγικές, στη νέα εποχή της ψηφιοποίησης.