dc.contributor.advisor | Πολλάλης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Δολιανίτη, Μαρία - Έλωνα | |
dc.date.accessioned | 2023-04-04T05:23:39Z | |
dc.date.available | 2023-04-04T05:23:39Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15318 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2740 | |
dc.description.abstract | Η μετάβαση στην μετά-Covid εποχή χαρακτηρίζεται από τεχνολογικές εξελίξεις οι οποίες απασχολούν όλους τους κλάδους της Οικονομίας της Χώρας. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί μια από τις βασικές προτεραιότητες της ΕΕ, δημιουργώντας νέες ευκαιρίες για επιχειρήσεις και οργανισμούς, και συμβάλλοντας στην βελτιστοποίηση διαδικασιών. Ένας κλάδος ο οποίος χαρακτηρίζεται από ταχύρρυθμες αλλαγές είναι ο αθλητικός κλάδος, με αναδυόμενες ευκαιρίες ανάπτυξης, και χρήζει ψηφιακού μετασχηματισμού.
Συνοπτικά, μερικοί από τους τομείς ψηφιακής ανάπτυξης ενός αθλητικού οργανισμού ή μιας αθλητικής εγκατάστασης σχετίζεται με την διεύρυνση των μέσων που επικοινωνεί με το κοινό-«πελάτες» του, την ψηφιοποίηση των χορηγικών δράσεων, του υλικού που μπορεί να κατέχει και να επενδύσει στην ψηφιακή μετάβαση. Για να επιτευχθούν τα ανωτέρω παραδείγματα, απαιτείται η αναβάθμιση των παραδοσιακών διαδικασιών και εργασιών με εκπαίδευση και υποστήριξη όλων των εμπλεκόμενων (εργαζόμενοι, αθλητές, προπονητές, γονείς, προμηθευτές, κλπ.).
Συνεπώς στην παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζεται η ψηφιακή ωριμότητα οργανισμών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό, και η ετοιμότητά τους με το ξέσπασμα της πανδημίας αναλύοντας τα βήματα και τις διαδικασίες ψηφιακού μετασχηματισμού. Συγκριτικά με την Ευρώπη, η Ελλάδα βρίσκεται σε χαμηλή θέση σχετικά με τις ψηφιακές δεξιότητες. Παράλληλα, αναλύονται οι ενέργειες ψηφιακού μετασχηματισμού στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19, και πιο συγκεκριμένα στον αθλητικό χώρο, με τις προκλήσεις και τα οφέλη που δημιουργούνται.
Επίσης, παρουσιάζονται οι μελέτες περιπτώσεων αθλητικών οργανισμών και εγκαταστάσεων στην εποχή του Ψηφιακού Μετασχηματισμού, και οι επιχειρηματικές στρατηγικές, στη νέα εποχή της ψηφιοποίησης. | el |
dc.format.extent | 103 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ψηφιακός μετασχηματισμός στον αθλητισμό - σε αθλητικές εγκαταστάσεις και αθλητικούς οργανισμούς (με μελέτες περιπτώσεων) | el |
dc.title.alternative | Digital transformation in sport sector - sport facilities & sport clubs (with case studies) | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | The transition to the post-Covid era is characterized by technological developments that concern all sectors of the country's economy. Digital transformation is one of the EU's key priorities, creating new opportunities for businesses and organisations, and helping to optimise processes. One sector characterised by rapid change is the sports sector, with emerging growth opportunities, and the digital transformation is the main key of success for next years.
In summary, some of the areas of digital development of a sports organization or a sports facility are related to the expansion of the media that communicates with its audience-"customers", the digitization of sponsorship activities and investment in the digital transition. In order to achieve the above examples, it is necessary to upgrade traditional procedures and tasks with training and support of all departments (employees, athletes, coaches, managers, parents, suppliers, sponsors etc.).
Therefore, this diploma thesis examines the digital maturity of organizations for digital transformation, and their preparedness with the outbreak of the pandemic by analyzing the steps and processes of digital transformation. Compared to Europe, Greece is in a low growth regarding digital skills. At the same time, the digital transformation actions in Greece in the era of Covid-19, and more specifically in the field of sport, with the challenges and benefits created throuth pandemic, are analyzed.
It also presents the case studies of sports organizations and facilities in the era of Digital Transformation, and business strategies, in the new era of digitalization. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική και Επιχειρησιακή Στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιοποίηση | el |
dc.subject.keyword | Ψφιακός μετασχηματισμός | el |
dc.subject.keyword | Πανδημία | el |
dc.subject.keyword | Αθλητισμός | el |
dc.subject.keyword | Αθλητικοί οργανισμοί | el |
dc.subject.keyword | Αθλητικές εγκαταστάσεις | el |
dc.subject.keyword | Ψηφιακή Ευρώπη | el |
dc.date.defense | 2023-04 | |