dc.contributor.advisor | Κάμπης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Μπιλάλης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2023-04-03T06:35:00Z | |
dc.date.available | 2023-04-03T06:35:00Z | |
dc.date.issued | 2023-03 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15310 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2732 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία επιχειρεί να μελετήσει τον κλάδο των κλιματιστικών στην Ελλάδα και, περαιτέρω, να προτείνει τρόπους ώστε να επιτευχθεί η ομαλή επανατοποθέτηση των προϊόντων στην αγορά από νέο διανομέα. Συγκεκριμένα,
επιδιώκεται η εξέταση του εν λόγω ζητήματος εφαρμόζοντας μία μελέτη περίπτωσης σε ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στην εγχωρία αγορά. Η συγγραφική μέθοδος που χρησιμοποιείται είναι η βιβλιογραφική, ενώ ο συγγραφέας- ερευνητής επικεντρώνεται στην ανάλυση τόσο του κλάδου, όσο και του εσωτερικού και εξωτερικού περιβάλλοντος της εταιρείας (ανάλυση PEST, SWOT, Porter’s 5 Forces). Η ανάλυση αυτή και, εν συνεχεία, η ερμηνεία των αποτελεσμάτων της, θα οδηγήσουν
στην ανάδειξη νέων στρατηγικών για την ανανέωση της ταυτότητας των προϊόντων της
εταιρείας όπως επίσης και για επανατοποθέτηση της εταιρείας στον εν λόγω κλάδο.
Η δομή που ακολουθεί η παρούσα μελέτη είναι η εξής:
Το Πρώτο μέρος (Μέρος Α’) απαρτίζεται από δύο (2) Κεφάλαια.
Ειδικότερα, στο Πρώτο μέρος (Μέρος Α’) παρουσιάζεται η υπό μελέτη περίπτωση, και αναδεικνύονται ενδεικτικές πληροφορίες για τον κλάδο, τον προμηθευτή της εταιρείας καθώς και για τον Όμιλο στον οποίο ανήκει η εταιρεία. Παράλληλα, αποτυπώνεται η
παρούσα κατάσταση της αγοράς, τα προβλήματα που έχει να αντιμετωπίσει η νεοσύστατη εταιρεία ενώ συγχρόνως αναδεικνύονται τα ερευνητικά ερωτήματα και οι στόχοι της παρούσας μελέτης. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται με βιβλιογραφικές
αναφορές έννοιες όπως το Brand Equity, το Positioning καθώς και το Relaunching ενός προϊόντος, οι οποίες κρίνονται απαραίτητες να αναλυθούν και να επεξηγηθούν προκειμένου να χρησιμοποιηθούν στη μελέτη περίπτωσης.
Το Δεύτερο μέρος (Μέρος Β’) απαρτίζεται από τρία (3) Κεφάλαια.
Ειδικότερα, στο Δεύτερο μέρος (Μέρος Β’) επιχειρείται η ανάλυση τόσο του εγχώριου όσο και του παγκόσμιου κλάδου του κλιματισμού και τίθενται επί τάπητος στοιχεία από το εξωτερικό, το άμεσο και το εσωτερικό περιβάλλον της υπό εξέτασης εταιρείας. Εν συνεχεία, παρουσιάζονται συστηματικά τα συμπεράσματα που προέκυψαν από την προηγηθείσα ανάλυση και με βάση αυτά προτείνονται ενέργειες και στρατηγικές για την επανατοποθέτηση του Brand στην εγχώρια αγορά. | el |
dc.format.extent | 96 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Development of marketing plan, with focus to brand refreshment & repositioning - Application to a Greek importing company | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The present study attempts to examine the Greek air conditioning industry and, further, to propose alternatives of repositioning the products in the market throughout a new distributor. Specifically, the present study aims to examine this main subject by
applying a case study to a Greek company which operates in the domestic market. The researcher uses the bibliographic writing method and focuses on the analysis of the industry, as well as on company’s internal and external environment (PEST, SWOT,
Porter's 5 Forces analysis). Throughout the subject’s analysis and the results’ interpretation, strategies are proposed for the renewal of the company's product identity and, also, for the repositioning of the company in the industry.
The present study is structured as follows:
The First Section (Section A’) is structured in two (2) Chapters.
In particular, the First Section (Section A’) constitutes a presentation of the key aspects of the case study in question and presents indicative information about the industry, the company's supplier, and the Group to which the company belongs. It is mainly focused on the current situation, the problems that may face as a newly established company, while
in this section, the research questions and objectives are posed. Afterwards, key concepts which are necessary for understanding the present study, such as the terms “Brand Equity”, “Positioning”, or “Relaunching of a product” are then presented with
bibliographical references.
The Second Section (Section B’) is structured in three (3) Chapters.
In particular, in the Second Section (Section B’), the researcher aims to carry out an analysis of the domestic and global air conditioning industry with references from the external, immediate and internal environment of the company. Conclusions deriving
from the previous analysis are then presented and based on these conclusions, actions and strategies are then proposed for the repositioning of the brand in the domestic market. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Οικιακός κλιματισμός | el |
dc.subject.keyword | Επανατοποθέτηση προϊόντος | el |
dc.subject.keyword | Κλάδος κλιματισμού | el |
dc.date.defense | 2023-03-31 | |