Δημιουργία μιας εκπαιδευτικής πλατφόρμας φοιτητή - καθηγητή, χρησιμοποιώντας το Visual Studio με γλώσσα προγραμματισμού C# και το νευρωνικό δίκτυο για την επίδοση του φοιτητή για το οποίο χρησιμοποιήθηκε η Python
Creation of a student - teacher educational platform, using Visual Studio with C# programming language and the neural network for the performance of the student for which Python was used
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Education platformΠερίληψη
Αρχικά, η πτυχιακή εργασία με τίτλο: Εκπαιδευτική πλατφόρμα είναι μια εφαρμογή βασισμένη σε τρεις γλώσσες προγραμματισμού, τις οποίες διδάχτηκα στην διάρκεια των μεταπτυχιακών μου σπουδών. Για την δημιουργία αυτής της εργασίας χρειάστηκε να μελετηθούν εις βάθος οι γλώσσες προγραμματισμού C#, SQL ,Python με τις οποίες έγινε η υλοποίηση του προγράμματος. Επιπλέον, έπρεπε να διερευνηθούν οι ανάγκες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης και να βρεθεί ο τρόπος με τον οποίο η συγκεκριμένη εφαρμογή μπορεί να βοηθήσει στην καλύτερη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος όσο αφορά την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Ωστόσο, για την δημιουργία της εφαρμογής αυτής ακολουθήθηκε μια μεθοδολογία βημάτων μέσω της οποίας έπρεπε να απαντηθούν διαφορά ερωτήματα που αφορούσαν το σχεδιασμό και τις λειτουργίες που θα πρέπει να εξυπηρετεί το πρόγραμμα αυτό. Ως πρώτο βήμα, έπρεπε να γίνει η διερεύνηση των αναγκών που έχουν οι χρήστες μιας εκπαιδευτικής εφαρμογής. Αυτές οι ανάγκες έπρεπε να χωριστούν σε δύο υποκατηγορίες, με βάση την ιδιότητα του χρήστη (καθηγητής, φοιτητής). Στην συνέχεια, το δεύτερο βήμα ήταν να βρεθούν οι σωστές λειτουργίες που μπορούν να εξυπηρετήσουν τις συγκεκριμένες ανάγκες των χρηστών. Φτάνοντας στο τρίτο βήμα που έχει να κάνει με την υλοποίηση αυτών των λειτουργιών σε κώδικα έπρεπε να δημιουργηθούν οι κατάλληλες οθόνες που θα εμπεριέχουν τις λειτουργίες αυτές. Ακόμη, έπρεπε να ενσωματωθούν οι λειτουργίες μέσα στις οθόνες αυτές πράγμα το οποίο μας οδηγεί στο τέταρτο βήμα που ήταν η χρήση των γλωσσών προγραμματισμού για την δημιουργία του κώδικα της εφαρμογής. Σε αυτό το βήμα, χρησιμοποιήθηκαν η C# & SQL στο Visual studio και στην συνέχεια η Python που έπρεπε να συνδεθεί με το υπόλοιπο κομμάτι της εφαρμογής. Στο πέμπτο και τελευταίο βήμα έπρεπε να τεστάρουμε την εφαρμογή και την λειτουργικότητα της καθώς και να επιλύσουμε bug που δεν είχαν υπολογιστεί στον αρχικό σχεδιασμό του προγράμματος.
Τέλος, αυτή η εργασία βοήθησε στην καλύτερη κατανόηση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, στην χρησιμότητα του συνδυασμού διαφορετικών γλωσσών προγραμματισμού μαζί και στην καλύτερη γνώση των γλωσσών αυτών. Συμπερασματικά, διαπιστώθηκε πόσο μεγάλο ρόλο μπορούν να παίξουν τέτοιου είδους εφαρμογές στην εκπαίδευση και πως πρέπει να δημιουργηθούν τέτοια project ώστε να βελτιωθεί το εκπαιδευτικό σύστημα σύμφωνα με τις ανάγκες της εποχής μας.