Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο λιμένα του Ηρακλείου, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο SERVQUAL

dc.contributor.advisorΣιγάλα, Μαριάννα
dc.contributor.authorΣτεφανάκης, Γεώργιος
dc.date.accessioned2023-03-20T10:58:18Z
dc.date.available2023-03-20T10:58:18Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15260
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2682
dc.description.abstractH παρούσα διπλωματική εργασία έχει σκοπό να διερευνήσει τις αντιλήψεις και τις προσδοκίες των ατόμων που έχουν χρησιμοποιήσει για τις μετακινήσεις τους το λιμένα του Ηρακλείου σχετικά με το επίπεδο παρεχόμενων υπηρεσιών που λαμβάνουν. Αναλύθηκαν οι όροι της ποιότητας και της ποιότητας υπηρεσιών και έπειτα της ποιότητας λιμενικών υπηρεσιών. Στη συνέχεια αναλύθηκε ο σημαντικός ρόλος των λιμένων και γενικότερα ο κλάδος της ακτοπλοΐας στην Ελλάδα. Στην εμπειρική έρευνα χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο SERVQUAL και στο ερωτηματολόγιο υπήρξαν 22 δηλώσεις από τις 5 διαστάσεις του μοντέλου προσαρμοσμένες στο χώρο της ναυτιλίας και των λιμένων για την μέτρηση τόσο των αντιλήψεων όσο και των προσδοκιών Το δείγμα των ερωτηθέντων ήταν 111. Τα αποτελέσματα φανερώνουν ότι οι αντιλήψεις υπολείπονται των προσδοκιών και στις 5 διαστάσεις με κυριότερα προβλήματα να αφορούν τις λιμενικές εγκαταστάσεις.el
dc.format.extent54el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάλυση της ποιότητας παρεχόμενων υπηρεσιών στο λιμένα του Ηρακλείου, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο SERVQUALel
dc.title.alternativeMeasuring expectations and perceptions of the passengers of the port of Heraklion regarding the service quality offered to them using the SERVQUAL modelel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENThis thesis aims to investigate the perceptions and expectations of people who have used the port of Heraklion regarding the level of services they receive. The terms of quality and service quality and then port service quality were analyzed. Then, the important role of the ports and in general the shipping industry in Greece was analyzed. The empirical research used the SERVQUAL model and in the questionnaire, there were 22 statements from the 5 dimensions of the model adapted to the maritime environment and to characteristics that are common to the port services sector to measure both perceptions and expectations. The sample of respondents was 111. The results reveal that the perceptions they fall short of expectations in all 5 dimensions with the main problems concerning the port facilities.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΠοιότηταel
dc.subject.keywordΥπηρεσίαel
dc.subject.keywordΛιμάνιel
dc.date.defense2023-03-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»