Η επιρροή της σχέσης εργαζομένου-διοίκησης στις επιδόσεις των εκπαιδευτικών στην ιδιωτική εκπαίδευση
The Influence of employee-management relationship into performance of teachers in private schools
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Απόδοση ; Επίδοση ; Ανθρώπινο δυναμικό ; Εκπαιδευτικοί ; Ιδιωτική εκπαίδευση ; ΔιοίκησηΠερίληψη
Η διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην απόδοση των εκπαιδευτικών. Οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών υψηλής ποιότητας, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να συμβάλουν σε βελτιωμένα αποτελέσματα διδασκαλίας και μάθησης.
Η σχέση μεταξύ της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και της απόδοσης των εκπαιδευτικών ισχύει και στην ιδιωτική εκπαίδευση. Στην πραγματικότητα, οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικές στα ιδιωτικά σχολεία, όπου ο ανταγωνισμός για εκπαιδευτικούς υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι έντονος και οι διαθέσιμοι οικονομικοί πόροι για αποζημιώσεις και παροχές μπορεί να είναι πιο περιορισμένοι σε σύγκριση με τα δημόσια σχολεία.
Ορισμένες από τις πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση των εκπαιδευτικών, όπως οι διαδικασίες πρόσληψης, οι ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, η αξιολόγηση της απόδοσης και ανατροφοδότηση, καθώς και το σύστημα ανταμοιβών, μελετήθηκαν στην παρούσα εργασία σε ένα δείγμα ευκολίας 104 εργαζομένων της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση SPSS.
Συνολικά, οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος για τους εκπαιδευτικούς, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους, και να συμβάλουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων διδασκαλίας και μάθησης. Επενδύοντας στους δασκάλους τους, τα σχολεία μπορούν να βοηθήσουν να διασφαλίσουν ότι οι μαθητές τους λαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας.