Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η επιρροή της σχέσης εργαζομένου-διοίκησης στις επιδόσεις των εκπαιδευτικών στην ιδιωτική εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΨυλλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΡαδιώτη, Νίκη
dc.date.accessioned2023-03-07T11:14:59Z
dc.date.available2023-03-07T11:14:59Z
dc.date.issued2023-02
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15211
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2633
dc.description.abstractΗ διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο στην απόδοση των εκπαιδευτικών. Οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να βοηθήσουν στην προσέλκυση, διατήρηση και ανάπτυξη εκπαιδευτικών υψηλής ποιότητας, οι οποίοι με τη σειρά τους μπορούν να συμβάλουν σε βελτιωμένα αποτελέσματα διδασκαλίας και μάθησης. Η σχέση μεταξύ της διαχείρισης ανθρώπινων πόρων και της απόδοσης των εκπαιδευτικών ισχύει και στην ιδιωτική εκπαίδευση. Στην πραγματικότητα, οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορεί να είναι ακόμη πιο σημαντικές στα ιδιωτικά σχολεία, όπου ο ανταγωνισμός για εκπαιδευτικούς υψηλής ποιότητας μπορεί να είναι έντονος και οι διαθέσιμοι οικονομικοί πόροι για αποζημιώσεις και παροχές μπορεί να είναι πιο περιορισμένοι σε σύγκριση με τα δημόσια σχολεία. Ορισμένες από τις πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού που μπορούν να επηρεάσουν την απόδοση των εκπαιδευτικών, όπως οι διαδικασίες πρόσληψης, οι ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, η αξιολόγηση της απόδοσης και ανατροφοδότηση, καθώς και το σύστημα ανταμοιβών, μελετήθηκαν στην παρούσα εργασία σε ένα δείγμα ευκολίας 104 εργαζομένων της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Η ανάλυση πραγματοποιήθηκε με τη χρήση SPSS. Συνολικά, οι αποτελεσματικές πρακτικές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού μπορούν να βοηθήσουν στη δημιουργία ενός υποστηρικτικού εργασιακού περιβάλλοντος για τους εκπαιδευτικούς, αυξάνοντας την ικανοποίησή τους, και να συμβάλουν στη βελτίωση των αποτελεσμάτων διδασκαλίας και μάθησης. Επενδύοντας στους δασκάλους τους, τα σχολεία μπορούν να βοηθήσουν να διασφαλίσουν ότι οι μαθητές τους λαμβάνουν εκπαίδευση υψηλής ποιότητας. el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ επιρροή της σχέσης εργαζομένου-διοίκησης στις επιδόσεις των εκπαιδευτικών στην ιδιωτική εκπαίδευσηel
dc.title.alternativeThe Influence of employee-management relationship into performance of teachers in private schoolsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμηςel
dc.description.abstractENHuman resources management can play an important role in teachers' performance. Effective HR management practices can help to attract, retain, and develop high-quality teachers, which can in turn contribute to improved teaching and learning outcomes. The relationship between human resources management and teacher performance is also applicable in private education. In fact, effective HR management practices can be even more important in private schools, where competition for high-quality teachers can be intense and the financial resources available for compensation and benefits may be more limited compared to public schools. Some of the HR management practices that can impact teacher performance such as recruitment and selection processes, opportunities for professional development, performance evaluation and feedback, as long as compensation system and benefits, have been studied in using a convenience sample of 104 teachers in private education institutes. Analysis was performed using SPSS. Overall, effective HR management practices can help to create a supportive work environment for teachers, increasing their satisfaction, and contribute to improved teaching and learning outcomes. By investing in their teachers, schools can help ensure that their students receive a high-quality education.el
dc.contributor.masterΟικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΑπόδοσηel
dc.subject.keywordΕπίδοσηel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΙδιωτική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΔιοίκησηel
dc.date.defense2023-03-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»