Αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης νέων προϊόντων σε μια μικρή ελληνική οικογενειακή επιχείρηση
Principles of design and development of new products in a small Greek family owned business
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οικογενειακή επιχείρηση ; Προϊόν ; Ανάπτυξη νέων προϊόντων ; Προδιαγραφές προϊόντοςΠερίληψη
Η παρούσα εργασία έχει ως βασικό αντικείμενο τις αρχές σχεδιασμού και ανάπτυξης
νέων προϊόντων σε μια μικρή ελληνική οικογενειακή επιχείρηση και οργανώνεται σε πέντε
κεφάλαια. Στο πρώτο κεφαλαίο, ορίζεται η έννοια της οικογενειακής επιχείρησης και
περιγράφονται τα χαρακτηριστικά της. Αναφέρονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα
των οικογενειακών επιχειρήσεων και παρουσιάζονται οι μορφές χρηματοδότησης τους. Στο
δεύτερο κεφάλαιο, ορίζεται η έννοια του προϊόντος και η διαδικασία ανάπτυξης προϊόντος.
Γίνεται αναφορά στον προσδιορισμό της ευκαιρίας, ορίζονται οι τύποι της και περιγράφεται η
διαδικασία προσδιορισμού της. Γίνεται αναφορά στη δήλωση αποστολής νέου προϊόντος.
Ορίζονται οι προδιαγραφές προϊόντος και πως αυτές καθορίζονται. Γίνεται περιγραφή πως
δημιουργείται μια ιδέα- πρόταση και εξηγείται η σχεδιαστική σκέψη. Επίσης, σε αυτό το
κεφάλαιο αναφέρονται η επιλογή των ιδεών προϊόντων, οι τεχνικές αξιολόγησης τους, καθώς
και η διαλογή τους. Αναφέρονται επίσης τα εργαλεία σύγκρισης ιδεών και πως οι ιδέες
βαθμολογούνται. Τέλος, γίνεται αναφορά στη δοκιμή των ιδεών προϊόντων. Αντικείμενο του
τρίτου και τέταρτου κεφαλαίου είναι η μελέτη μιας περίπτωσης και αυτή είναι η εταιρία
«Comfort Handmade Furniture». Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζεται η εταιρία, ενώ στο τέταρτο
κεφάλαιο γίνεται η εφαρμογή της θεωρίας στην μελέτη περίπτωσης. Εξηγείται η ανάπτυξη
στρατηγικού σχεδιασμού ενός νέου προϊόντος της εταιρίας Comfort Handmade Furniture. Στο
τελευταίο και πέμπτο κεφαλαίο σκιαγραφούνται κάποια συμπεράσματα.