dc.contributor.advisor | Νταλιάνης, Φιλόθεος | |
dc.contributor.author | Πελεκανάκη, Σταυρούλα | |
dc.date.accessioned | 2023-02-10T09:47:39Z | |
dc.date.available | 2023-02-10T09:47:39Z | |
dc.date.issued | 2022 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15117 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2539 | |
dc.description.abstract | H παρούσα εργασία αποτελεί προκαταρκτική μελέτη περίπτωσης η οποία αποσκοπεί στο να
διερευνήσει το σύστημα αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού σε ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο.
Η έρευνα διεξήχθη στο τουριστικό θέρετρο Costa Navarino, το οποίο είναι ένα πολυτελές
ξενοδοχείο στην περιοχή της Μεσσηνίας και ο κύριος στόχος είναι να εξεταστεί με ποιο τρόπο
επιτυγχάνει το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού να αξιολογήσει τους εργαζομένους τους. Το γενικό
συμπέρασμα της υπάρχουσας μελέτης είναι ότι όταν ένα ξενοδοχείο επιλέγει τους πλέον
κατάλληλους και πιο παραγωγικούς υποψηφίους, αυξάνεται η παραγωγικότητά, η
αποτελεσματικότητα καθώς και η ικανοποίηση των εργαζομένων.
Η δομή της διατριβής αποτελείται από δύο βασικά μέρη, το θεωρητικό και το ερευνητικό και
διαρθρώνεται συνολικά σε εννιά κεφάλαια. Στα κεφάλαια του πρώτου μέρους καταγράφεται η
βιβλιογραφική ανασκόπηση για τη διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο,
όπως ο λόγος ύπαρξης του τμήματος, οι αρμοδιότητες του, η σπουδαιότητά του μέσα στον
οργανισμό, η στελέχωση προσωπικού, η προσέλκυση υποψηφίων, η επιλογή και η αξιολόγηση
του προσωπικού. Με βάση τον κύριο στόχο της έρευνας, στο όγδοο κεφάλαιο, σε θεωρητικό
επίπεδο εξετάστηκε το τουριστικό θέρετρο Costa Navarino ως προς το τμήμα του ανθρώπινου
δυναμικού καθώς και του συστήματος αξιολόγησης που έχουν υιοθετήσει για τους υπαλλήλους
του. Σε εμπειρικό επίπεδο, διεξήχθη έρευνα που απευθύνθηκε στον συντονιστή του τμήματος
ανθρώπινου δυναμικού, την προϊσταμένη του γραφείου υποδοχής των πελατών και τον
διευθυντή του τμήματος συντήρησης με σκοπό να διερευνηθεί πολύπλευρα το σύστημα
αξιολόγησης των εργαζομένων από τα διάφορα τμήματα της επιχείρησης. Τέλος, στο ένατο
κεφάλαιο, αναγράφονται τα συμπεράσματα, οι περιορισμοί της έρευνας, οι προτάσεις για
μελλοντική έρευνα και οι πρακτικές προεκτάσεις οι οποίες θα συμβάλουν στην περαιτέρω
ανάπτυξη του τουρισμού στα ξενοδοχεία της Ελλάδας. | el |
dc.format.extent | 85 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.title | Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού σε ξενοδοχειακές μονάδες. Μελέτη περίπτωσης : το σύστημα αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού του Costa Navarino | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this preliminary case study is to investigate the function of performance
appraisal in a specific hotel. The research was conducted in Costa Navarino tourist resort,
which is a luxury hotel in the area of Messinia, and its main objective is to examine how the HR
department manages to evaluate their employees. The main findings show that selecting
suitable candidates results in increased productivity, system efficiency and employee
satisfaction increase.
This thesis is separated into two basic parts, analyzed in nine chapters. The first part is
the theoretical analysis, and the second one is the research that has been conducted. The first’s
part chapters are a literature review on the HR Management in the hotel industry, such as the
importance and the duties of the department, the recruitment processes, the selection, and the
constant training of the employees, etc. The eighth chapter combines the theoretical and
practical analysis in the Costa Navarino resort case, from the HR management perspective and
the staff appraisal system. The research was conducted with the help of the HR Manager, the
Head Receptionist, and the Head of the Maintenance department of the Resort, to allow us to
have a more clear and unbiased view of the appraisal system. The last chapter is the conclusion
of the research, mentioning all the limitations the research faced, and closes with suggestions
for future research that will help the Greek hotel industry to further development. | el |
dc.contributor.master | Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ) | el |
dc.subject.keyword | Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού | el |
dc.subject.keyword | Σύστημα αξιολόγησης εργαζομένων | el |
dc.subject.keyword | Ξενοδοχειακές μονάδες | el |
dc.date.defense | 2022-11-30 | |