Διαμόρφωση και υλοποίηση στρατηγικής σε νεοφυείς επιχειρήσεις
Master Thesis
Συγγραφέας
Παπαδόπουλος, Μάριος Αλέξανδρος
Ημερομηνία
2023-01Επιβλέπων
Γεωργόπουλος, ΝικόλαοςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγικό μάνατζμεντ ; Νεοφυείς επιχειρήσεις ; Πανδημία ; COVID-19 ; ProptechΠερίληψη
Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να εξετάσει το στρατηγικό μανατζμεντ σε νεοφυείς επιχειρήσεις, με ιδιαίτερη έμφαση στην ανάπτυξη και εφαρμογή στρατηγικών που επιτρέπουν σε αυτούς τους οργανισμούς να επιτύχουν τους στόχους και τους σκοπούς τους. Στο πρώτο κεφάλαιο, παρέχουμε μια ολοκληρωμένη επισκόπηση της στρατηγικής και του στρατηγικού μανατζμεντ συμπεριλαμβανομένων βασικών εννοιών όπως η ανάλυση SWOT, η καινοτομία επιχειρηματικού μοντέλου και το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Συζητάμε επίσης τον ρόλο του Διευθύνοντος Συμβούλου και της ηγετικής ομάδας στη διαμόρφωση της στρατηγικής κατεύθυνσης του οργανισμού. Το δεύτερο κεφάλαιο της διατριβής εστιάζει στις διαφορές μεταξύ νεοφυών επιχειρήσεων και καθιερωμένων οργανισμών, επισημαίνοντας τις μοναδικές προκλήσεις και ευκαιρίες που αντιμετωπίζουν οι νεοφυείς επιχειρήσεις. Εξερευνούμε τους παράγοντες που συμβάλλουν στην επιτυχία ή την αποτυχία των νεοσύστατων επιχειρήσεων κατά τον κύκλο ζωής τους, συμπεριλαμβανομένης της ικανότητας προσαρμογής στις μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς και της σημασίας της οικοδόμησης μιας ισχυρής ομάδας και κουλτούρας. Το τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζει μια μελέτη περίπτωσης της Blueground, μιας νεοφυούς επιχείρησης στον κλάδο των ακινήτων. Αναλύουμε τον αντίκτυπο της πανδημίας COVID-19 στις επιχειρήσεις της Blueground και πώς η εταιρεία ανταποκρίθηκε σε αυτές τις προκλήσεις μέσω της ανάπτυξης και της εφαρμογής νέων στρατηγικών. Μέσω αυτής της ανάλυσης, στοχεύουμε να παρέχουμε γνώσεις και πρακτικές συστάσεις για νεοφυείς επιχειρήσεις που επιδιώκουν να αναπτύξουν και να εφαρμόσουν αποτελεσματικές στρατηγικές ενόψει της αβεβαιότητας και της αλλαγής.