Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγής

dc.contributor.advisorΣιούντρη, Κωνσταντίνα
dc.contributor.authorΚαλοφωλιά, Αικατερίνη
dc.date.accessioned2023-01-23T07:48:41Z
dc.date.available2023-01-23T07:48:41Z
dc.date.issued2023-01
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15042
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2464
dc.description.abstractΗ σημερινή πραγματικότητα αποτέλεσε το εναρκτήριο λάκτισμα για την ολοκληρωτική ένταξή μας στην ψηφιακή εποχή. Το διαδίκτυο παρέχει πολλαπλές δυνατότητες τις οποίες μπορούμε να αξιοποιήσουμε σε διάφορους τομείς της καθημερινότητάς μας όπως στην εκπαίδευση. Η υποχρεωτική αξιοποίηση τεχνολογικών μέσων στην εκπαίδευση για την επιτυχή εκπλήρωση της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης βρήκε απροετοίμαστους αρκετούς εκπαιδευτικούς όμως αποτέλεσε αναμφισβήτητα έναυσμα για την ενασχόληση με καινοτόμους μεθόδους διδασκαλίας που ανταποκρίνονται σε μεγαλύτερο βαθμό στις απαιτήσεις των καιρών. Ένα νέο μοντέλο σύνθεσης μεταξύ ψηφιακών τεχνολογιών και εκπαίδευσης καταλαμβάνει όλο και περισσότερο χώρο αποδεικνύοντας πως το τεράστιο δυναμικό που προσφέρουν τα ψηφιακά μέσα και ιδιαίτερα τα ψηφιακά παιχνίδια καθιστούν την εκπαίδευση και την διάδοση πολιτιστικών στοιχείων σε αυτή άμεσα επιτεύξιμο στόχο. Η πρωτοπόρα αξιοποίηση του παιχνιδιού Minecraft στο μάθημα της Θεατρικής Αγωγής για την ενεργοποίηση μίας πρωτοποριακής εκπαιδευτικής διαδικασίας απέδειξε κατά την παρούσα εργασία πως η σχέση μεταξύ ψηφιακών περιβαλλόντων και μαθησιακών εμπειριών που σχετίζονται με την τέχνη και την πολιτιστική κληρονομιά είναι αμφίδρομη. Η εν λόγο πρακτική εφαρμογή πλαισιώνεται από ενδεικτική έρευνα μέσω ερωτηματολογίων για την πληρέστερη κατανόηση και αποσαφήνιση της αξίας των ψηφιακών παιχνιδιών κατά την εκπαιδευτική διδασκαλία.el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΗ εκπαιδευτική αξιοποίηση του Minecraft στο μάθημα της θεατρικής αγωγήςel
dc.title.alternativeThe educational use of Minecraft in the field of theatrical educationel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENNowadays’ reality has been the start kick – off of our total integration into the digital era. The Internet provides us with a great number of applications which we can use in different sectors of our everyday life, such as the education. The compulsory use of digital tools in the educational procedures in order to succeed in distance learning was unexpected and a great number of educators were unprepared for this. However, that has been the start of educators’ professional occupation with innovative teaching methods which are in accordance with the requirements of our time. A new combination of digital technology and education is gaining ground rapidly proving that this great potential which is provided by the digital tools and, more specifically, the digital games to transmit our culture in this is possible to come true. This innovative use of the videogame “Minecraft” in the subject of Theatrical Education in order to promote an original educational procedure through this academic project proved that there is a bidirectional connection between these digital tools and the education of art and cultural heritage. This practical use of digital tools on the subject of Theatrical Education is completed by the use of survey questionnaires so as to understand and define the value of the use of digital tools during the learning procedure.el
dc.contributor.masterΨηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordΠολιτισμόςel
dc.subject.keywordΘέατροel
dc.date.defense2023-01-12


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»