Η επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Πανδημία ; Ηλεκτρονικό εμπόριοΠερίληψη
Η παρακάτω εργασία εξετάζει τον ρόλο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου την εποχή της πανδημίας. Αναλύει τα προβλήματα και τις αλλαγές που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια λόγω της εμφάνισης του κορονοϊού. Πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, που σχετίζεται με την αλματώδη και συνεχομένη εξέλιξη της τεχνολογίας, τη στιγμή που ένας απροσπέλαστος «εχθρός» ήρθε να «δοκιμάσει» τα όρια της ανθρωπότητας σε όλους τους τομείς της καθημερινής μας ζωής. Αυτός δεν είναι άλλος από τον επικίνδυνο ιό, που ήρθε για να αλλάζει ριζικά τον τρόπο που ζούμε. Μαζί με την αλματώδη αύξηση της τεχνολογίας, κορύφωση συναντά το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές, ειδικότερα από το 2009 και έπειτα, όπου η οικονομική κρίση έπληξε τη χώρα μας. Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που επηρέασε σε ανυπέρβλητο βαθμό ο κορονοϊός είναι η οικονομία, όχι μόνο της χώρας, αλλά παγκοσμίως.
Αξίζει να αναφερθεί πως η παρούσα εργασία είναι χωρισμένη σε 6 κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα αναλύει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, περιγράφει θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και εξετάζει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανάλυση που αναφέρεται στην συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στον ψηφιακό καταναλωτή. Στα επόμενα κεφάλαια γίνεται εκτενής αναφορά στην επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και στις αλλαγές, προσαρμογές και δράσεις που υιοθετήθηκαν από τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Τα παραπάνω συμπεράσματα αποτυπώνονται και αναλύονται στο τελευταίο κεφάλαιο, το οποίο είναι αφιερωμένο στη μελέτη δυο επιχειρησιακών περιπτώσεων, της Amazon και της Skroutz.