Show simple item record

dc.contributor.advisorΚοπανάκη, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΠράππα, Αθηνά
dc.date.accessioned2023-01-16T17:00:21Z
dc.date.available2023-01-16T17:00:21Z
dc.date.issued2022-12-22
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/15006
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2428
dc.description.abstractΗ παρακάτω εργασία εξετάζει τον ρόλο του Ηλεκτρονικού Εμπορίου την εποχή της πανδημίας. Αναλύει τα προβλήματα και τις αλλαγές που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια λόγω της εμφάνισης του κορονοϊού. Πραγματεύεται ένα επίκαιρο θέμα, που σχετίζεται με την αλματώδη και συνεχομένη εξέλιξη της τεχνολογίας, τη στιγμή που ένας απροσπέλαστος «εχθρός» ήρθε να «δοκιμάσει» τα όρια της ανθρωπότητας σε όλους τους τομείς της καθημερινής μας ζωής. Αυτός δεν είναι άλλος από τον επικίνδυνο ιό, που ήρθε για να αλλάζει ριζικά τον τρόπο που ζούμε. Μαζί με την αλματώδη αύξηση της τεχνολογίας, κορύφωση συναντά το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι ηλεκτρονικές αγορές, ειδικότερα από το 2009 και έπειτα, όπου η οικονομική κρίση έπληξε τη χώρα μας. Ένα από τα πιο σημαντικά ζητήματα που επηρέασε σε ανυπέρβλητο βαθμό ο κορονοϊός είναι η οικονομία, όχι μόνο της χώρας, αλλά παγκοσμίως. Αξίζει να αναφερθεί πως η παρούσα εργασία είναι χωρισμένη σε 6 κεφάλαια. Πιο συγκεκριμένα αναλύει τον κλάδο του ηλεκτρονικού εμπορίου, περιγράφει θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού και εξετάζει την υιοθέτηση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζεται μια ανάλυση που αναφέρεται στην συμπεριφορά του καταναλωτή απέναντι στο διαδίκτυο και πιο συγκεκριμένα στον ψηφιακό καταναλωτή. Στα επόμενα κεφάλαια γίνεται εκτενής αναφορά στην επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και στις αλλαγές, προσαρμογές και δράσεις που υιοθετήθηκαν από τους οργανισμούς και τις επιχειρήσεις. Τα παραπάνω συμπεράσματα αποτυπώνονται και αναλύονται στο τελευταίο κεφάλαιο, το οποίο είναι αφιερωμένο στη μελέτη δυο επιχειρησιακών περιπτώσεων, της Amazon και της Skroutz.el
dc.format.extent79el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΗ επίδραση της πανδημίας στο ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (ΜΒΑ)el
dc.subject.keywordΠανδημίαel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.date.defense2022-12-22


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»