Εμφάνιση απλής εγγραφής

ISO/IEC 20000-1:2018 Τεχνολογία Πληροφοριών — Διαχείριση υπηρεσιών — Μέρος πρώτο : Απαιτήσεις συστήματος διαχείρισης υπηρεσιών

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΒασιλόπουλος, Χρήστος
dc.date.accessioned2023-01-11T08:27:09Z
dc.date.available2023-01-11T08:27:09Z
dc.date.issued2022-12-16
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14983
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2405
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι να διερευνηθεί ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ένα Service Manager, που χρησιμοποιούν οι εταιρίες και οι επιχειρήσεις με πιστοποίηση ISO 20000-1. Συνεπώς, η έρευνα αποσκοπεί στο να διερευνήσει τον τρόπο με τον οποίο οι ενδιαφερόμενες εταιρίες και επιχειρήσεις μπορούν να λάβουν αλλά και να διατηρήσουν την πιστοποίηση ISO 20000-1. Για το λόγο αυτό, υλοποιήθηκε βιβλιογραφική έρευνα. Όσον αφορά στη δομή της εργασίας, το θέμα αναπτύχθηκε σε έξι επιμέρους κεφάλαια, τα δυο εκ των οποίων συνιστούσαν το θεωρητικό πλαίσιο. Ειδικότερα, στο πρώτο κεφάλαιο έγινε μια σύντομη επισκόπηση της κεντρικής έννοιας της εργασίας, δηλαδή του λογισμικού. Ακολούθως, στο δεύτερο κεφάλαιο μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία σχετικά με την πιστοποίηση ISO, εστιάζοντας κατά κύριο λόγο στην πιστοποίηση ISO 20001. Περαιτέρω, στο τρίτο κεφάλαιο παρατέθηκε ο σκοπός και τα ερευνητικά ερωτήματα και παρουσιάζεται η μεθοδολογία που ακολουθήθηκε για την υλοποίηση της έρευνας. Στη συνέχεια, στο τέταρτο κεφάλαιο παρουσιάστηκε αναλυτικά ο τρόπος με τον οποίο λειτουργεί ένα λογισμικό τύπου Service Manager, η χρήση του οποίου απαιτείται για την απόκτηση της πιστοποίησης ISO 20001. Επιπρόσθετα, στο πέμπτο κεφάλαιο περιεγράφηκε με την χρήση κάποιων παραδειγμάτων, η ροή και σύνδεση των αιτημάτων λογισμικού τύπου Service Manager καθώς και οι ενέργειες που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων απαιτήσεων που ορίστηκαν. Τέλος, στο έκτο κεφάλαιο, απαντήθηκαν τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν κατά τη διαδικασία σχεδιασμού της έρευνας.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleISO/IEC 20000-1:2018 Τεχνολογία Πληροφοριών — Διαχείριση υπηρεσιών — Μέρος πρώτο : Απαιτήσεις συστήματος διαχείρισης υπηρεσιώνel
dc.title.alternativeISO/IEC 20000-1:2018 Information technology — Service management — Part 1 : Service management system requirementsel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordISO/IEC 20000-1el
dc.subject.keywordService managementel
dc.subject.keywordService management systen requirementsel
dc.date.defense2022-12-16


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»