Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜποχώρης, Γεώργιος
dc.contributor.authorΣερβετάς, Αναστάσιος
dc.date.accessioned2022-11-04T12:12:52Z
dc.date.available2022-11-04T12:12:52Z
dc.date.issued2022-11
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14774
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2196
dc.description.abstractΣτο σημερινό επιχειρηματικό γίγνεσθαι ολοένα και περισσότερες επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται ότι η εξασφάλιση περισσοτέρων και περισσότερο πιστών πελατών επιτυγχάνεται μέσω της ικανοποίησης των πελατών τους. Έρευνες δείχνουν ότι τόσο η επίτευξη της ικανοποίησης των πελατών όσο και η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων τους μεταφράζεται τελικά σε αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων. Τα πρότυπα διαχείρισης ποιότητας της σειράς 10000 που αφορούν την ικανοποίηση του πελάτη βοηθούν τις επιχειρήσεις στην επίτευξη του παραπάνω στόχου. Της Στόχος της παρούσης βιβλιογραφικής έρευνας είναι η προσέγγιση της ικανοποίησης του πελάτη και της διαχείρισης των παραπόνων του μέσω των διεθνών προτύπων ISO 10002 και ISO 10004. Στην παρούσα βιβλιογραφική έρευνα, στο εισαγωγικό κεφάλαιο, παρουσιάζεται η σημασία της ικανοποίησης του πελάτη και της διαχείρισης των παραπόνων του για τη σύγχρονη επιχείρηση, μέσα από έρευνες από εταιρείες συμβούλων επιχειρήσεων. Γίνεται επίσης αναφορά στη σειρά ΙSO 10000 που αφορούν την ικανοποίηση του πελάτη ενώ τέλος περιγράφεται ο σκοπός και οι επιμέρους στόχοι της παρούσης έρευνας. Στο κεφάλαιο 2 παρουσιάζονται η εννοιολογική προσέγγιση, θεωρίες και μοντέλα μέτρησης που αφορούν την ικανοποίηση των πελάτη και της διαχείρισης των παραπόνων του μέσα από την ακαδημαϊκή βιβλιογραφία. Στα κεφάλαιο 3 και 4 περιγράφονται τα πρότυπα 10002:2018 και 10004: 2018 αντιστοίχως καθώς και εφαρμογές τους. Στο κεφάλαιο 5 παρουσιάζονται τα συμπεράσματα της έρευνας ενώ στο κεφάλαιο 6 παρουσιάζονται οι βιβλιογραφικές αναφορές.el
dc.format.extent142el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΙκανοποίηση του πελάτη: η προσέγγιση των προτύπων συστημάτων διαχείρισης κατά ISO 10002 και ISO 10004el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων για Στελέχη (Executive MBA)el
dc.subject.keywordΙκανοποίηση πελάτηel
dc.subject.keywordΔιαχείριση παραπόνων πελάτηel
dc.subject.keywordΙSO 10002el
dc.subject.keywordISO 10004el
dc.date.defense2022-11-01


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»