Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΑριστοβούλου, Ασημίνα
dc.date.accessioned2022-10-24T06:08:56Z
dc.date.available2022-10-24T06:08:56Z
dc.date.issued2022-10-13
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14705
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2127
dc.description.abstractΟ τουρισμός στην Ελλάδα αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες ανάπτυξης της οικονομίας της. Στον συγκεκριμένο κλάδο ο ανταγωνισμός μεταξύ των επιχειρήσεων είναι σε υψηλά επίπεδα για αυτό και θα πρέπει ο κάθε οργανισμός να διαμορφώσει μια κατάλληλη στρατηγική, ώστε να δημιουργήσει ένα ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Κάθε χρόνο οι αφίξεις στη χώρα αυξάνονται όπως επίσης και τα έσοδα από τον τουρισμό. Η συμβολή του στο ΑΕΠ, την απασχόληση και στο ισοζύγιο πληρωμών είναι πολύ σημαντική για την Ελλάδα. Παρ’ όλα αυτά, η αυξημένη τουριστική κίνηση περιορίζεται στους καλοκαιρινούς μήνες και σε συγκεκριμένες περιφέρειες. Η Θεσσαλία είναι ένα από τα μεγαλύτερα γεωγραφικά διαμερίσματα της χώρας και αποτελείται από τους νομούς της Μαγνησίας, των Σποράδων, των Τρικάλων, της Καρδίτσας και της Λάρισας. Διαθέτει μια τεράστια ποικιλία από αξιοθέατα και δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν οι επισκέπτες της. Η πρόσβαση είναι εύκολη σε οποιοδήποτε νομό και οι υποδομές της εστίασης και της διαμονής ικανοποιούν και τον πιο απαιτητικό τουρίστα. Οι αφίξεις της, ιδιαίτερα στις Σποράδες, έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια με τις κύριες αγορές της να είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Γερμανία και η Ρουμανία. Όσον αφορά τα social media και την προβολής της Θεσσαλίας, κρίνεται απαραίτητο να γίνουν κάποιες περαιτέρω ενέργειες προώθησής της καθώς και αναβάθμιση των τουριστικών υποδομών. Επιπλέον, ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα θεωρείται η πολιτιστική κληρονομιά της περιφέρειας (υλική και άυλη), η κομβική της τοποθεσία αλλά και η υψηλή ποιότητα και αναγνωρισιμότητα των προϊόντων που παράγει.el
dc.format.extent81el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγική ανάπτυξη της Περιφέρειας Θεσσαλίαςel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordTourismel
dc.subject.keywordThessalyel
dc.subject.keywordStrategic developmentel
dc.subject.keywordMBAel
dc.date.defense2022-10-20


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Contact Us
Send Feedback
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»