Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακή διαφήμιση και ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων

dc.contributor.advisorΜήτρου, Λίλιαν
dc.contributor.authorΚοσμίδου, Μαρίνα
dc.contributor.authorΛουκάκη, Έλενα
dc.date.accessioned2022-09-20T06:00:02Z
dc.date.available2022-09-20T06:00:02Z
dc.date.issued2022-03
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14595
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2018
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής μελέτης συνιστά η εξέταση του digital advertising, σε συνάρτηση με τα ζητήματα παραβίασης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εν λόγω μεταπτυχιακής μελέτης θα επιχειρηθεί θεωρητική προσέγγιση του digital advertising, μέσω της παρουσίασης των θεμελιωδών εννοιών, της λειτουργίας, των βασικών τύπων και μέσων, καθώς επίσης των τεχνικών και των ειδικών διαφημιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του digital advertising, ενώ η εργασία θα επικεντρωθεί στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο περιβάλλον του digital advertising, καθώς και στην εξέταση ειδικότερων ζητημάτων του, όπως λόγου χάριν τα Cookies ως εργαλεία στόχευσης και παρακολούθησης στη Συμπεριφορική Διαφήμιση, το Social Media Advertising και το Real Time Bidding (RTB).el
dc.format.extent92el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΨηφιακή διαφήμιση και ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένωνel
dc.title.alternativeDigital advertising and data protection issuesel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Ψηφιακών Συστημάτωνel
dc.description.abstractENThe subject of this postgraduate study is the examination of digital advertising, in relation to the issues of violation of Internet users’ personal data. More specifically, in the framework of this postgraduate study, a theoretical approach to digital advertising will be attempted through the presentation of basic concepts, function, basic types and media, as well as the techniques and special advertising tools used in the context of digital advertising, while the master thesis will focus on the protection of personal data in digital advertising, as well as the examination of specific issues of digital advertising, such as Cookies as Behavioral Advertising targeting and tracking tools, Social Media Advertising and Real Time Bidding (RTB).el
dc.contributor.masterΔίκαιο και Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (MSc in Law and Information and Communication Technologies)el
dc.subject.keywordΨηφιακή διαφήμισηel
dc.subject.keywordΠροσωπικά δεδομέναel
dc.subject.keywordΠροστασία προσωπικών δεδομένωνel
dc.subject.keywordAdTechel
dc.subject.keywordCookiesel
dc.subject.keywordSocial media advertisingel
dc.subject.keywordReal Time Bidding (RTB)el
dc.date.defense2022-07-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»