Ψηφιακή διαφήμιση και ζητήματα προστασίας προσωπικών δεδομένων
Digital advertising and data protection issues
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Ψηφιακή διαφήμιση ; Προσωπικά δεδομένα ; Προστασία προσωπικών δεδομένων ; AdTech ; Cookies ; Social media advertising ; Real Time Bidding (RTB)Περίληψη
Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής μελέτης συνιστά η εξέταση του digital advertising, σε συνάρτηση με τα ζητήματα παραβίασης προσωπικών δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου. Πιο συγκεκριμένα, στο πλαίσιο της εν λόγω μεταπτυχιακής μελέτης θα επιχειρηθεί θεωρητική προσέγγιση του digital advertising, μέσω της παρουσίασης των θεμελιωδών εννοιών, της λειτουργίας, των βασικών τύπων και μέσων, καθώς επίσης των τεχνικών και των ειδικών διαφημιστικών εργαλείων που χρησιμοποιούνται στο πλαίσιο του digital advertising, ενώ η εργασία θα επικεντρωθεί στην προστασία δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα στο περιβάλλον του digital advertising, καθώς και στην εξέταση ειδικότερων ζητημάτων του, όπως λόγου χάριν τα Cookies ως εργαλεία στόχευσης και παρακολούθησης στη Συμπεριφορική Διαφήμιση, το Social Media Advertising και το Real Time Bidding (RTB).