Πολιτικές και προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021

Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Εκπαίδευση ; Κατάρτιση ; Ευρωπαϊκή Ένωση ; Πολιτικές ; Εκπαιδευτικό σύστημαΠερίληψη
Εισαγωγή: Η εκπαίδευση σε οργανισμούς διαφέρει από τη σχολική εκπαίδευση. Τα σχολεία συνήθως εκπαιδεύουν τους μαθητές να κατανοούν ένα θέμα αρκετά καλά για να ανταπεξέλθουν σε μια εξέταση. Τα σχολεία απευθύνονται σε παιδιά και τους διδάσκουν πληροφορίες που είναι καινούριες γι’ αυτούς. Το εκπαιδευτικό έργο που ασκούν οι οργανώσεις όπως η ΕΕ για τα μέλη ή για την κοινότητα είναι πολύ διαφορετικό. Ο στόχος είναι συνήθως η ενδυνάμωση των ανθρώπων ώστε να καταφέρουν να γίνουν ενεργοί συνεισφέροντες στη διαδικασία της αλλαγής. Από τη μία, η εσωτερική εκπαίδευση βοηθά τα μέλη να κατανοήσουν και να συνεισφέρουν στο έργο του οργανισμού. Από την άλλη, η κοινοτική εκπαίδευση μεταδίδει πληροφορίες ή μηνύματα εκστρατείας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση, την κινητοποίηση και την οργάνωση των ανθρώπων.
Σκοπός: Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τις πολιτικές και τα προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021.
Υλικό και Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα και συγγράμματα σχετικά με το θέμα.
Συμπεράσματα: Κάθε χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαχειρίζεται το δικό της εκπαιδευτικό σύστημα, επομένως η Επιτροπή διαδραματίζει περισσότερο υποστηρικτικό ρόλο. Προσφέρει ένα φόρουμ συνεργασίας μεταξύ των χωρών και προσπαθεί να βελτιώσει τη συνοχή στις εκπαιδευτικές πολιτικές. Η Επιτροπή χρηματοδοτεί διάφορες πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την εκπαίδευση στην Ευρώπη, από τη διασφάλιση της αναγνώρισης των προσόντων στο εξωτερικό έως την προώθηση ιστοριών επιτυχίας.