Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚότιος, Άγγελος
dc.contributor.authorΣαμαρά, Κυριακούλα
dc.date.accessioned2022-09-15T10:54:54Z
dc.date.available2022-09-15T10:54:54Z
dc.date.issued2022-06
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14588
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/2011
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η εκπαίδευση σε οργανισμούς διαφέρει από τη σχολική εκπαίδευση. Τα σχολεία συνήθως εκπαιδεύουν τους μαθητές να κατανοούν ένα θέμα αρκετά καλά για να ανταπεξέλθουν σε μια εξέταση. Τα σχολεία απευθύνονται σε παιδιά και τους διδάσκουν πληροφορίες που είναι καινούριες γι’ αυτούς. Το εκπαιδευτικό έργο που ασκούν οι οργανώσεις όπως η ΕΕ για τα μέλη ή για την κοινότητα είναι πολύ διαφορετικό. Ο στόχος είναι συνήθως η ενδυνάμωση των ανθρώπων ώστε να καταφέρουν να γίνουν ενεργοί συνεισφέροντες στη διαδικασία της αλλαγής. Από τη μία, η εσωτερική εκπαίδευση βοηθά τα μέλη να κατανοήσουν και να συνεισφέρουν στο έργο του οργανισμού. Από την άλλη, η κοινοτική εκπαίδευση μεταδίδει πληροφορίες ή μηνύματα εκστρατείας και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενδυνάμωση, την κινητοποίηση και την οργάνωση των ανθρώπων. Σκοπός: Η εργασία αυτή έχει ως σκοπό να παρουσιάσει τις πολιτικές και τα προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021. Υλικό και Μέθοδος: Χρησιμοποιήθηκαν άρθρα και συγγράμματα σχετικά με το θέμα. Συμπεράσματα: Κάθε χώρα στην Ευρωπαϊκή Ένωση διαχειρίζεται το δικό της εκπαιδευτικό σύστημα, επομένως η Επιτροπή διαδραματίζει περισσότερο υποστηρικτικό ρόλο. Προσφέρει ένα φόρουμ συνεργασίας μεταξύ των χωρών και προσπαθεί να βελτιώσει τη συνοχή στις εκπαιδευτικές πολιτικές. Η Επιτροπή χρηματοδοτεί διάφορες πρωτοβουλίες που υποστηρίζουν την εκπαίδευση στην Ευρώπη, από τη διασφάλιση της αναγνώρισης των προσόντων στο εξωτερικό έως την προώθηση ιστοριών επιτυχίας.el
dc.format.extent57el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.titleΠολιτικές και προγράμματα της ΕΕ για την προώθηση της εκπαίδευσης και κατάρτισης μετά το 2021el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδώνel
dc.description.abstractENIntroduction: Education in organizations is different from school education. Schools usually train students to understand a subject well enough to pass an exam. Schools also deal with young people and usually teach them information that is new to them. The educational work that organizations like the EU do for members or for the community is very different. The goal is usually to empower people so that they can become active contributors to the change process. In-house training helps members understand and contribute to the organization's work. Community education conveys information or campaign messages and can be used to empower, mobilize and organize people. Purpose: This paper aims to present EU policies and programs. to promote education and training after 2021. Material and Method: Articles and books on the subject were used. Conclusions: Each country in the European Union manages its own education system, so the Commission has a more supportive role. It offers a forum for cooperation between countries and seeks to improve coherence in education policies. The Commission funds a number of initiatives to support education in Europe, from ensuring the recognition of qualifications abroad to promoting success stories.el
dc.contributor.masterΔιεθνείς κι Ευρωπαϊκές Πολιτικές στην Εκπαίδευση, Κατάρτιση και Έρευναel
dc.subject.keywordΕκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΚατάρτισηel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subject.keywordΠολιτικέςel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικό σύστημαel
dc.date.defense2022-06-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»