Μαθηματικός Λαβύρινθος
Math Maze
Master Thesis
Συγγραφέας
Σκολαρίκος, Στέργιος
Ημερομηνία
2022-07Επιβλέπων
Παναγιωτόπουλος, ΘεμιστοκλήςΠροβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
C# ; Παιχνίδι ; Unity ; SQLite ; Λαβύρινθος με ερωτήσεις ΜαθηματικώνΠερίληψη
Σκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των παιχνιδιών σε ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στο κεφάλαιο 1 θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, την εξέλιξή τους, καθώς και στα παιχνίδια Role Playing. Στο κεφάλαιο 2 θα δοθεί βάση στην πλατφόρμα Unity και στις λειτουργίες της με σκοπό την κατανόηση της. Στο κεφάλαιο 3 θα παρουσιαστεί μία αναλυτική περιγραφή του παιχνιδιού (Σενάριο, Οντότητες-Κόσμος, Κανόνες και Ροή Παιχνιδιού). Στο κεφάλαιο 4 θα μας απασχολήσει ο σχεδιασμός και η ανάλυση του παιχνιδιού. Στο κεφάλαιο 5 θα παρουσιάσουμε τον τρόπο υλοποίησης του παιχνιδιού μέσα από εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Η υλοποίηση της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity 2021.1.5f1 για το στήσιμο του γραφικού περιβάλλοντος του παιχνιδιού, καθώς και την υλοποίηση βασικών λειτουργιών, το Visual Studio 2019 (IDE) μέσα στο οποίο στήθηκε η αλληλεπίδραση των χαρακτήρων με το περιβάλλον του παιχνιδιού μέσα από Scripts που γράφτηκαν σε γλώσσα προγραμματισμού C# και το DB Browser For SQLite στο οποίο στήθηκε η βάση δεδομένων του παιχνιδιού.