Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μαθηματικός Λαβύρινθος

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΣκολαρίκος, Στέργιος
dc.date.accessioned2022-09-08T06:04:37Z
dc.date.available2022-09-08T06:04:37Z
dc.date.issued2022-07
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14570
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1993
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας είναι η υλοποίηση ενός 3D Role Playing Game για παιδιά 6ης Δημοτικού, μέσα από το οποίο θα διασκεδάσουν, θα δοκιμαστούν σε ερωτήσεις Μαθηματικών και θα αποκτήσουν μια πρώτη επαφή με τον κόσμο των παιχνιδιών σε ηλεκτρονικό υπολογιστή. Στο κεφάλαιο 1 θα γίνει μια σύντομη αναδρομή στην ιστορία των ηλεκτρονικών παιχνιδιών, την εξέλιξή τους, καθώς και στα παιχνίδια Role Playing. Στο κεφάλαιο 2 θα δοθεί βάση στην πλατφόρμα Unity και στις λειτουργίες της με σκοπό την κατανόηση της. Στο κεφάλαιο 3 θα παρουσιαστεί μία αναλυτική περιγραφή του παιχνιδιού (Σενάριο, Οντότητες-Κόσμος, Κανόνες και Ροή Παιχνιδιού). Στο κεφάλαιο 4 θα μας απασχολήσει ο σχεδιασμός και η ανάλυση του παιχνιδιού. Στο κεφάλαιο 5 θα παρουσιάσουμε τον τρόπο υλοποίησης του παιχνιδιού μέσα από εικόνες και αναλύοντας τον κώδικα που χρησιμοποιήσαμε. Η υλοποίηση της παρούσας εργασίας πραγματοποιήθηκε χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Unity 2021.1.5f1 για το στήσιμο του γραφικού περιβάλλοντος του παιχνιδιού, καθώς και την υλοποίηση βασικών λειτουργιών, το Visual Studio 2019 (IDE) μέσα στο οποίο στήθηκε η αλληλεπίδραση των χαρακτήρων με το περιβάλλον του παιχνιδιού μέσα από Scripts που γράφτηκαν σε γλώσσα προγραμματισμού C# και το DB Browser For SQLite στο οποίο στήθηκε η βάση δεδομένων του παιχνιδιού.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΜαθηματικός Λαβύρινθοςel
dc.title.alternativeMath Mazeel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of this project is to implement a 3D Role Playing Game for 6th graders, through which they will have fun, will be tested in Math questions and will gain a first contact with the world of computer games. Chapter 1 will give a brief overview of the history of electronic games, their evolution, as well as Role Playing games. Chapter 2 will provide an overview of the Unity platform and its functions to understand it. Chapter 3 will present a detailed description of the game (Scenario, Entities-World, Rules, and Game Flow). In chapter 4 we will deal with the design and analysis of the game. In chapter 5 we will present how to implement the game through images and analyzing the code we used. This work was carried out using the Unity 2021.1.5f1 platform to set up the game's graphical interface, as well as the implementation of key functions, Visual Studio 2019 (IDE) in which the characters interacted with the game environment in from Scripts written in C # programming language and DB Browser For SQLite in which the game database was set up.el
dc.contributor.masterΠληροφορικήel
dc.subject.keywordC#el
dc.subject.keywordΠαιχνίδιel
dc.subject.keywordUnityel
dc.subject.keywordSQLiteel
dc.subject.keywordΛαβύρινθος με ερωτήσεις Μαθηματικώνel
dc.date.defense2022-07


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»