Αξιολόγηση εκπαιδευτικού έργου στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Evaluation of educational work in secondary education
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Αξιολόγηση ; Εκπαιδευτικοί ; Εκπαιδευτικό έργο ; Έρευνα με ερωτηματολόγιο ; Δευτεροβάθμια εκπαίδευσηΠερίληψη
Στις μέρες μας, η αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης είναι πολύ σημαντική. Πολλές είναι οι έρευνες, τόσο σε εθνικό, όσο και σε διεθνές επίπεδο, οι οποίες επικεντρώνονται στην ανάπτυξη συστημάτων αξιολόγησης, τα οποία θα συμβάλουν στη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης. Άμεση είναι η σύνδεση της αξιολόγησης, με την ποιότητα του εκπαιδευτικού έργου, ενώ η αποτελεσματική της εφαρμογή εξαρτάται κυρίως, από την αποδοχή που θα έχει από τους εκπαιδευτικούς των σχολικών μονάδων.
Η παρούσα εργασία διερευνά διαμέσου ερωτηματολογίου, τις απόψεις των εκπαιδευτικών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην ελληνική πρωτεύουσα, αναφορικά με την αξιολόγηση, τόσο της εκπαιδευτικής μονάδας, όσο και του ίδιου του εκπαιδευτικού. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν μια γενική θετική στάση των εκπαιδευτικών, απέναντι στην αξιολόγηση, διατηρώντας όμως κάποιες επιφυλάξεις, κυρίως ως προς τις προϋποθέσεις και τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιείται, αλλά και την ανάγκη δημιουργίας κουλτούρας αξιολόγησης στις εκπαιδευτικές μονάδες.