dc.contributor.advisor | Παναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής | |
dc.contributor.author | Δρίβας, Εμμανουήλ | |
dc.date.accessioned | 2022-07-19T07:10:40Z | |
dc.date.available | 2022-07-19T07:10:40Z | |
dc.date.issued | 2021-06-10 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14466 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1889 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και επεξήγηση του τρόπου δημιουργίας και επίτευξης ενός καθαρού και απλουστευμένου κώδικα, ώστε να είναι εύκολος στην κατανόηση και την επεξεργασία του από άλλους σχεδιαστές, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγές πάνω στον υπάρχοντα κώδικα. Η παραπάνω διαδικασία γίνεται κατανοητή με χρήση συγκεκριμένων προτύπων κατασκευής κώδικα. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία να παρατηρηθεί η χρήση τους σε άλλα συστήματα του παιχνιδιού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύστημα διαλόγου του παιχνιδιού. Επιπλέον, αναλύονται και τα άλλα βασικά στοιχεία ενός καθαρού κώδικα: η τμηματοποίηση του κώδικα με τρόπο ώστε κάθε τμήμα να έχει διαφορετική αποστολή, και η δυνατότητα αποσφαλμάτωσης. Ο κώδικας έχει γραφτεί σε C-Sharp, ενώ το εργαλείο που χρησιμοποιείται για την συγγραφή του είναι το Visual Studio Code. Για την υλοποίηση της θεωρίας σε πρακτικό επίπεδο, γίνεται χρήση της πλατφόρμας κατασκευής παιχνιδιών Unity και για τα απλά γραφικά του παιχνιδιού χρησιμοποιείται το πολυεργαλείο Βlender. Επιπρόσθετα, περιγράφονται όλα τα εργαλεία και και τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται στον κώδικα. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης διατριβής για τις επιμέρους δομές του κώδικα για το κάθε σύστημα του παιχνιδιού ξεχωριστά, αλλά και συνολικά για την εφαρμογή. | el |
dc.format.extent | 53 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης | el |
dc.title.alternative | Development of a 3D game with turn-based combat system | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of the present Master’s thesis is the creation and description of a game with a combat system based on changing turns between the player and the opponent of the game. The disquisition, analysis and explanation of the creation and accomplishment of a clean and simplified code is included, so that it is easy for other designers to comprehend and process, and they are given the ability to make changes to the existing code. The described process can be made comprehensible by using particular patterns for code creation. In this way, the opportunity is given to observe their use in other systems of the game. A characteristic example is the dialogue system of the game. Moreover, the other basic characteristics of a clear code are analyzed: the modularity of the code - in such a way so that every module is assigned a different task - and the capability of debugging. The code has been written in C-Sharp and the tool that is used for this procedure is Visual Studio Code. Implementing the theory in a practical level is accomplished with the use of the game creation platform Unity and for the simple graphics of the game the platform Blender is used. Additionally, tools and patterns included in the code are described. Finally, the results of this thesis are stated, for each structure of the code and each system of the game separately, and for the application overall. | el |
dc.contributor.master | Προηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνης | el |
dc.subject.keyword | 3D παιχνίδι | el |
dc.subject.keyword | Turn-based | el |
dc.subject.keyword | 3D σύστημα μάχης | el |
dc.subject.keyword | Development 3D game | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού | el |
dc.subject.keyword | Unity engine | el |
dc.date.defense | 2021-06 | |