Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχης

dc.contributor.advisorΠαναγιωτόπουλος, Θεμιστοκλής
dc.contributor.authorΔρίβας, Εμμανουήλ
dc.date.accessioned2022-07-19T07:10:40Z
dc.date.available2022-07-19T07:10:40Z
dc.date.issued2021-06-10
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14466
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1889
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή έχει ως σκοπό τη δημιουργία και την περιγραφή ενός παιχνιδιού με σύστημα μάχης βασισμένο σε αλλαγές σειρών μεταξύ παίκτη και αντίπαλου του παιχνιδιού. Συμπεριλαμβάνεται η μελέτη, ανάλυση και επεξήγηση του τρόπου δημιουργίας και επίτευξης ενός καθαρού και απλουστευμένου κώδικα, ώστε να είναι εύκολος στην κατανόηση και την επεξεργασία του από άλλους σχεδιαστές, οι οποίοι θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αλλαγές πάνω στον υπάρχοντα κώδικα. Η παραπάνω διαδικασία γίνεται κατανοητή με χρήση συγκεκριμένων προτύπων κατασκευής κώδικα. Με τον τρόπο αυτό δίνεται η ευκαιρία να παρατηρηθεί η χρήση τους σε άλλα συστήματα του παιχνιδιού. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το σύστημα διαλόγου του παιχνιδιού. Επιπλέον, αναλύονται και τα άλλα βασικά στοιχεία ενός καθαρού κώδικα: η τμηματοποίηση του κώδικα με τρόπο ώστε κάθε τμήμα να έχει διαφορετική αποστολή, και η δυνατότητα αποσφαλμάτωσης. Ο κώδικας έχει γραφτεί σε C-Sharp, ενώ το εργαλείο που χρησιμοποιείται για την συγγραφή του είναι το Visual Studio Code. Για την υλοποίηση της θεωρίας σε πρακτικό επίπεδο, γίνεται χρήση της πλατφόρμας κατασκευής παιχνιδιών Unity και για τα απλά γραφικά του παιχνιδιού χρησιμοποιείται το πολυεργαλείο Βlender. Επιπρόσθετα, περιγράφονται όλα τα εργαλεία και και τα πρότυπα που χρησιμοποιούνται στον κώδικα. Τέλος, παρατίθενται τα αποτελέσματα της συγκεκριμένης διατριβής για τις επιμέρους δομές του κώδικα για το κάθε σύστημα του παιχνιδιού ξεχωριστά, αλλά και συνολικά για την εφαρμογή.el
dc.format.extent53el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΑνάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιού με turn-based σύστημα μάχηςel
dc.title.alternativeDevelopment of a 3D game with turn-based combat systemel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικήςel
dc.description.abstractENThe purpose of the present Master’s thesis is the creation and description of a game with a combat system based on changing turns between the player and the opponent of the game. The disquisition, analysis and explanation of the creation and accomplishment of a clean and simplified code is included, so that it is easy for other designers to comprehend and process, and they are given the ability to make changes to the existing code. The described process can be made comprehensible by using particular patterns for code creation. In this way, the opportunity is given to observe their use in other systems of the game. A characteristic example is the dialogue system of the game. Moreover, the other basic characteristics of a clear code are analyzed: the modularity of the code - in such a way so that every module is assigned a different task - and the capability of debugging. The code has been written in C-Sharp and the tool that is used for this procedure is Visual Studio Code. Implementing the theory in a practical level is accomplished with the use of the game creation platform Unity and for the simple graphics of the game the platform Blender is used. Additionally, tools and patterns included in the code are described. Finally, the results of this thesis are stated, for each structure of the code and each system of the game separately, and for the application overall.el
dc.contributor.masterΠροηγμένα Συστήματα Πληροφορικής - Ανάπτυξη Λογισμικού και Τεχνητής Νοημοσύνηςel
dc.subject.keyword3D παιχνίδιel
dc.subject.keywordTurn-basedel
dc.subject.keyword3D σύστημα μάχηςel
dc.subject.keywordDevelopment 3D gameel
dc.subject.keywordΑνάπτυξη τρισδιάστατου παιχνιδιούel
dc.subject.keywordUnity engineel
dc.date.defense2021-06


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»