dc.contributor.advisor | Πικράκης, Άγγελος | |
dc.contributor.author | Ζήση, Βασιλική | |
dc.date.accessioned | 2022-06-14T11:44:45Z | |
dc.date.available | 2022-06-14T11:44:45Z | |
dc.date.issued | 2022-04 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14397 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1820 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η δημιουργία μίας ολοκληρωμένης θεωρητικής και πειραματικής πρότασης για μία έκθεση ζωγραφικής με τη χρήση νέων τεχνολογιών στο χώρο ενός μουσείου Σύγχρονης Τέχνης. Το 4 Seasons Project στοχεύει να εμπλουτίσει τις επιστημονικές απόψεις για τον ρόλο του σύγχρονου μουσείου καθώς επίσης και τις εφαρμογές της εμπειρικής έρευνας σχετικά με το σχεδιασμό οπτικοακουστικών εγκαταστάσεων σε χώρους Τέχνης.
Με εργαλεία το πρόγραμμα “Sketch Up” όπως και το “Unity” και δομικά υλικά την εικόνα (συλλογή έργων ζωγραφικής) και τον ήχο (ήχοι της φύσης) επιχειρήσαμε σε ένα περιβάλλον εικονικής πραγματικότητας τη δημιουργία μιας εγκατάστασης. Οι κατάλληλα επιλεγμένοι ήχοι και ο συγχρονισμός τους με τα εικαστικά έργα συνετέλεσε στην οικοδόμηση ερμηνευτικών σεναρίων, τα οποία διαμορφώθηκαν στο πλαίσιο μιας ερμηνευτικής στρατηγικής, απαραίτητης για την ολιστική αντίληψη της Τέχνης που εκτίθεται.
Πρωταρχικός αλλά και τελικός στόχος ήταν η αναβάθμιση της μουσειακής εμπειρίας του επισκέπτη. | el |
dc.format.extent | 30 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Σχεδιασμός ηχητικού περιβάλλοντος ως ερμηνευτικού μέσου εικαστικής έκθεσης στο χώρο ενός μουσείου. Η περίπτωση του 4 Seasons Project Installation | el |
dc.title.alternative | Sound environment design as an interpretive means of art exhibition on the site of a museum. The 4 Seasons Project Installation case | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Τμήμα Πληροφορικής | el |
dc.description.abstractEN | The purpose of this Thesis is to create a complete theoretical and experimental proposal for a painting exhibition, using new technologies in a museum of Contemporary Art. The 4 Seasons Project aims to enrich the scientific view on the modern museum as well as the applications of empirical research on the design of audiovisual installations in Art Spaces.
Using Sketch Up and Unity as technology tools, as well as using building materials such as the image (collection of paintings) and sound (sounds of nature), we tried to create an installation in a Virtual Reality environment.
Properly selected sounds and their synchronization with the artworks contributed in the construction of interpretive scenarios which were formed in the context of an interpretive strategy, necessary for the holistic Art perception on display.
The primary and final goal was to upgrade visitor’s museum experience. | el |
dc.contributor.master | Ψηφιακός Πολιτισμός, Έξυπνες Πόλεις, IoT και Προηγμένες Ψηφιακές Τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Μουσειακή εμπειρία | el |
dc.subject.keyword | Εικαστική έκθεση | el |
dc.subject.keyword | Εγκατάσταση | el |
dc.subject.keyword | Νέες τεχνολογίες | el |
dc.subject.keyword | Αρχιτεκτονική | el |
dc.subject.keyword | Ήχοι της φύσης | el |
dc.subject.keyword | Ερμηνευτική στρατηγική | el |
dc.subject.keyword | Μουσειακοί χώροι | el |
dc.date.defense | 2022-05-16 | |