Οικονομοτεχνική ανάλυση και αξιολόγηση ίδρυσης εταιρείας εμπορίας καφέ στην Κύπρο
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Οικονομοτεχνική ανάλυση ; Εταιρεία εμπορίας καφέΠερίληψη
Στόχος της παρούσας εργασίας ήταν η εκπόνηση οικονομοτεχνικής ανάλυσης και
αξιολόγησης για την ίδρυση νέας εταιρείας εμπορίας καφέ στην Κύπρο. Η ανάλυση
στηρίχτηκε αποκλειστικά στη χρήση δευτερογενών δεδομένων. Για την
πραγματοποίηση της οικονομοτεχνικής μελέτης πραγματοποιήθηκε: ανάλυση του
του επιχειρηματικού περιβάλλοντος (PEST) της Κύπρου, ανάλυση της αγοράς καφέ,
σχεδιασμός στρατηγικών μάρκετινγκ, σχέδιο ανθρώπινου δυναμικού και
χρηματοοικονομική πρόβλεψη για τα επόμενα τρία έτη.
Η νέα εταιρεία (Smart Coffee) θα εστιάσει στην αγορά του καφέ σε κάψουλα για τρείς
βασικούς λόγους: 1) η αγορά του καφέ με κάψουλες παρουσιάζει ταχεία ανάπτυξη,
2) έχει υψηλή κερδοφορία σε σχέση με τις άλλες κατηγορίες του καφέ και 3)
παρουσιάζει σε μικρότερη έκταση τα φαινόμενα του συγκεντρωτισμού. Με το παρόν
σχέδιο αναμένεται να επιτευχθεί κερδοφορία μεγαλύτερη των 100.000 € στα
επόμενα τρία έτη.
Τα αποτελέσματα της μελέτης αναμένεται να βοηθήσουν δυνάμει επενδυτές να
αποκτήσουν μια αναλυτική εικόνα σχετικά με την Κυπριακή αγορά και να
αξιολογήσουν την ελκυστικότητα της εγχώριας βιομηχανίας του καφέ. Παράλληλα, η
εργασία συμβάλλει στην ενίσχυση της βιβλιογραφίας σχετικά με τις οικονομοτεχνικές
μελέτες καθώς και αναδεικνύει τη σημαντικότατα της χρήσης επιστημονικών
εργαλείων και μεθόδων στο πλαίσιο λειτουργίας των επιχειρήσεων.