Στρατηγική στον κλάδο της ακτοπλοΐας. Μελέτη περίπτωσης: ANEK Lines
![Thumbnail](/xmlui/bitstream/handle/unipi/14191/Dimouli_1910.pdf.jpg?sequence=4&isAllowed=y)
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Στρατηγική ; Ακτοπλοΐα ; ANEK Lines ; Κλάδος ακτοπλοΐας ; Επιχειρηματική στρατηγική ; Χρηματοοικονομική ανάλυσηΠερίληψη
Στην τρέχουσα εποχή που ζούμε ο τουρισμός είναι ένας από τους σημαντικότερους πυλώνες της οικονομίας των περισσότερων χωρών του κόσμου. Μέσω του τουρισμού προάγεται η ελευθερία, η χαλάρωση – αναψυχή, η γνώση νέων πολιτισμών και κουλτούρας και η περιπέτεια. Βασικός σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η στρατηγική στον κλάδο της ακτοπλοΐας. Η μελέτη περίπτωσης αφορά την ακτοπλοϊκή εταιρεία ANEK Lines, η οποία είναι από τις μεγαλύτερες εταιρείες που δραστηριοποιείται στον χώρο της ακτοπλοΐας στα ελληνικά ύδατα.