Εμφάνιση απλής εγγραφής

Νέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketing

dc.contributor.advisorΚάμπης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΣφακιανάκης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2022-03-08T05:56:33Z
dc.date.available2022-03-08T05:56:33Z
dc.date.issued2022-02-28
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14183
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1606
dc.description.abstractΥπό το πρίσμα της πολυδιάσπασης των παραδοσιακών μέσων και της διαρκούς ανάδυσης διαδραστικών - ψηφιακών καναλιών επικοινωνίας, η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στην εξέταση των απόψεων των καταναλωτών σχετικά με τη βαρύτητα που αποδίδουν στα ψηφιακά σημεία επαφής τους με τις τουριστικές επιχειρήσεις και τους οργανισμούς, σε κάθε στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας. Επιπλέον, η έρευνα επιδιώκει την εξέταση του τρόπου με τον οποίο τα προσωπικά χαρακτηριστικά των ψηφιακών χρηστών επηρεάζουν τις απόψεις τους για τη σημασία των εναλλακτικών ψηφιακών σημείων επαφής. Τα αποτελέσματα της πρωτογενούς έρευνας σε 106 συμμετέχοντες κατέδειξαν ότι στα πρώτα δύο στάδια της διαδικασίας λήψης αγοραστικών αποφάσεων στον Τουρισμό, οι καταναλωτές αποδίδουν αυξημένη έμφαση στα ίδια ψηφιακά σημεία (διαδικτυακή έρευνα σε μηχανές αναζήτησης, ιστοσελίδες διαδικτυακών κρατήσεων και ιστοσελίδες τουριστικών προορισμών). Ωστόσο, στο τρίτο στάδιο της αγοραστικής διαδικασίας, κανένα ψηφιακό σημείο επαφής δεν διαφαίνεται να παίζει σημαντικό ρόλο για τους συμμετέχοντες. Λαμβάνοντας υπόψη τα αναλυτικά ευρήματα της μελέτης, οι μάρκετερς δύνανται να αναπτύξουν περιεχόμενο στο Instagram για τους νεότερους καταναλωτές, καθώς και για τους τακτικούς διαδικτυακούς χρήστες, κυρίως κατά τα δύο πρώτα στάδια της αγοραστικής διαδικασίας. Σε περίπτωση που οι τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμοί επιθυμούν να στοχεύσουν σε αγοραστικά τμήματα υψηλού μορφωτικού επιπέδου, καθώς και σε τακτικούς ταξιδιώτες αναψυχής, τότε συστήνεται η συμμετοχή σε δημοπρασίες λέξεων κλειδιών για τη βελτίωση της κατάταξής τους στις μηχανές αναζήτησης, καθώς και η παρουσία τους στις ιστοσελίδες διαδικτυακών κρατήσεων. Από την άλλη πλευρά, η περιορισμένη έμφαση που αποδίδουν οι καταναλωτές σε όλα τα ψηφιακά σημεία επαφής στο στάδιο μετά την αγορά, υποδηλώνει ότι τα παραδοσιακά κανάλια αλληλεπίδρασης με τους καταναλωτές παραμένουν σημαντικά στην ψηφιακή εποχή, ακόμα και για τους «έξυπνους τουρίστες». Λαμβάνοντας υπόψη ότι η αξιολόγηση μετά την αγορά είναι κρίσιμη για τη δημιουργία σχεσιακού μάρκετινγκ με τμήματα της αγοράς, οι τουριστικές επιχειρήσεις και οργανισμοί οφείλουν να αναγνωρίσουν τη σημασία των παραδοσιακών καναλιών στις προσπάθειές τους να περιορίσουν τον πιθανό προβληματισμό των τουριστών μετά την αγορά.el
dc.format.extent73el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΝέες τεχνολογίες στον τουρισμό με έμφαση στο digital marketingel
dc.title.alternativeNew technologies in tourism with emphasis on digital marketingel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstractENIn the light of the fragmentation of traditional media and the advent of interactive - digital communication channels, the present study aims to examine consumers’ opinions about the importance they attach to digital touchpoints with tourism companies and organizations at each stage of the buying process. In addition, the research seeks to examine how personal characteristics of digital users shape their views on the importance of alternative digital touchpoints. Results of a survey of 106 participants showed that in the first two stages of the consumer decision-making process in Tourism, consumers place more emphasis on the same digital touchpoints (search engines, online booking websites and tourist destination websites). However, in the third stage of the buying process, no digital touchpoint seems to be important for participants. Taking into account the findings of the present study, marketers can develop content on Instagram for younger consumers, as well as for regular Internet users, especially during the first two stages of the buying process. In case tourism companies and organizations wish to target highly educated market segments, as well as regular travelers, then it is recommended to participate in keyword auctions to improve their search engine ranking, as well as to place their offerings on online booking websites. On the other hand, the limited emphasis that consumers place on all digital touchpoints in the post-purchase stage, suggests that traditional channels of consumer interaction remain relevant in the digital age, even for "smart tourists". Given that postpurchase evaluation is crucial to developing relationship marketing, tourism businesses and organizations need to recognize the importance of traditional channels in their efforts to reduce potential post-purchase concerns or dissonance.el
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΝέες τεχνολογίεςel
dc.subject.keywordTourism managementel
dc.subject.keywordMBAel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.date.defense2022-02-28


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»