Οι δημόσιες σχέσεις στο ελληνικό δημόσιο δημοτικό σχολείο: σκέψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών
School public relations in public primary schools in Greece: teachers’ thoughts and perceptions
Προβολή/ Άνοιγμα
Λέξεις κλειδιά
Δημόσιες σχέσεις ; Δημοτικό σχολείο ; Μέσα επικοινωνίας ; Ομάδες κοινούΠερίληψη
Το σύγχρονο σχολείο, αντιμετωπίζει διάφορες προκλήσεις, όπως την υπερπληροφόρηση των πολιτών και την απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στις καινούργιες ανάγκες που δημιουργεί η εποχή του διαδικτύου αλλά και τις πρόσφατες έκτακτες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του Covid, θα πρέπει να αλλάξει και προκειμένου να εφαρμοστούν επιτυχώς και να παγιωθούν οι όποιες αλλαγές, θα πρέπει οι σχολικές μονάδες να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν το κοινό τους. Μέσα από τις Δημόσιες Σχέσεις, τα σχολεία μπορούν να επικοινωνούν τις υπηρεσίες τους στο ενδιαφερόμενο ακροατήριο αλλά και να αφουγκράζονται τις ανάγκες των ομάδων στις οποίες απευθύνονται προκειμένου να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους σε αυτές. Η εξωτερίκευση της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της σχολικής μονάδας, όπως αυτή διαμορφώνεται από τη Διεύθυνση του σχολείου, το Σύλλογο Διδασκόντων, τους μαθητές που φοιτούν σε αυτό και την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται το σχολείο, μπορεί να βελτιώσει την αντιμετώπιση των πολιτών προς το σχολείο και να δράσει ενισχυτικά στις λειτουργίες του.
Στην παρούσα έρευνα γίνεται καταγραφή των τρόπων με τους οποίους οι σχολικές μονάδες του Δημοτικού Σχολείου στη χώρα μας επικοινωνούν με το περιβάλλον τους και των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή τεχνικών Δημοσίων Σχέσεων στα ελληνικά Δημοτικά Σχολεία καθώς και τα πιθανά οφέλη που μπορεί να προκύψουν από αυτή.