dc.contributor.advisor | Ελευθερίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Χατζηδιάκου, Άννα | |
dc.date.accessioned | 2022-02-21T09:50:40Z | |
dc.date.available | 2022-02-21T09:50:40Z | |
dc.date.issued | 2022-01 | |
dc.identifier.uri | https://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/14124 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1547 | |
dc.description.abstract | Το σύγχρονο σχολείο, αντιμετωπίζει διάφορες προκλήσεις, όπως την υπερπληροφόρηση των πολιτών και την απαξίωση του εκπαιδευτικού συστήματος. Προσπαθώντας να ανταπεξέλθει στις καινούργιες ανάγκες που δημιουργεί η εποχή του διαδικτύου αλλά και τις πρόσφατες έκτακτες συνθήκες που δημιούργησε η πανδημία του Covid, θα πρέπει να αλλάξει και προκειμένου να εφαρμοστούν επιτυχώς και να παγιωθούν οι όποιες αλλαγές, θα πρέπει οι σχολικές μονάδες να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον οποίο προσεγγίζουν το κοινό τους. Μέσα από τις Δημόσιες Σχέσεις, τα σχολεία μπορούν να επικοινωνούν τις υπηρεσίες τους στο ενδιαφερόμενο ακροατήριο αλλά και να αφουγκράζονται τις ανάγκες των ομάδων στις οποίες απευθύνονται προκειμένου να προσαρμόζουν τις υπηρεσίες τους σε αυτές. Η εξωτερίκευση της φιλοσοφίας και της κουλτούρας της σχολικής μονάδας, όπως αυτή διαμορφώνεται από τη Διεύθυνση του σχολείου, το Σύλλογο Διδασκόντων, τους μαθητές που φοιτούν σε αυτό και την κοινωνία στην οποία δραστηριοποιείται το σχολείο, μπορεί να βελτιώσει την αντιμετώπιση των πολιτών προς το σχολείο και να δράσει ενισχυτικά στις λειτουργίες του.
Στην παρούσα έρευνα γίνεται καταγραφή των τρόπων με τους οποίους οι σχολικές μονάδες του Δημοτικού Σχολείου στη χώρα μας επικοινωνούν με το περιβάλλον τους και των απόψεων των εκπαιδευτικών σχετικά με την εφαρμογή τεχνικών Δημοσίων Σχέσεων στα ελληνικά Δημοτικά Σχολεία καθώς και τα πιθανά οφέλη που μπορεί να προκύψουν από αυτή. | el |
dc.format.extent | 79 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Πειραιώς | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.title | Οι δημόσιες σχέσεις στο ελληνικό δημόσιο δημοτικό σχολείο: σκέψεις και αντιλήψεις εκπαιδευτικών | el |
dc.title.alternative | School public relations in public primary schools in Greece: teachers’ thoughts and perceptions | el |
dc.type | Master Thesis | el |
dc.contributor.department | Σχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης | el |
dc.description.abstractEN | School nowadays faces various challenges, such as over-informing the citizens and devaluing the educational system. Trying to cope with those new needs created by the age of the internet and the recent emergencies created by the Covid pandemic, school will have to change and to successfully implement and consolidate any changes, schools will have to review the way they approach their audience. Through School Public Relations, school units can communicate their services to the interested audience but also listen to the needs of the groups to which they are addressed in order to adapt their services to them. The externalization of the philosophy and culture of the school unit, as shaped and formed by the school management, the Teachers' Association, the students who attend the school and the society in which the school operates, can improve the attitude of the citizens towards the school and act supportively in its functions.
In the present research, the ways in which Primary School units in our country communicate with their environment and the views of the teachers regarding the application of Public Relations’ technics in the Greek Primary Schools and the possible benefits that may arise from it are recorded. | el |
dc.contributor.master | Οικονομική της Εκπαίδευσης και Διαχείριση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Δημόσιες σχέσεις | el |
dc.subject.keyword | Δημοτικό σχολείο | el |
dc.subject.keyword | Μέσα επικοινωνίας | el |
dc.subject.keyword | Ομάδες κοινού | el |
dc.date.defense | 2022-02-18 | |