Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΤσόγκας, Μάρκος - Μάριος
dc.contributor.authorΝέου, Δέσποινα
dc.date.accessioned2021-12-16T09:28:00Z
dc.date.available2021-12-16T09:28:00Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13970
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1393
dc.description.abstractΟ τουρισμός αποτελώντας έναν από τους βασικότερους πυλώνες της ελληνικής, αλλά και της παγκόσμιας οικονομίας, έχει κληθεί κατά καιρούς να αντιμετωπίσει περιπτώσεις κρίσεων, οι οποίες έχουν άμεσο αντίκτυπο και τον καθιστούν ευάλωτο. Οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζονται σε περιόδους κρίσης στον τουριστικό τομέα είναι ικανές να μειώσουν αποτελεσματικά τις συνέπειες της εκάστοτε κρίσης. Στην παρούσα εργασία γίνεται προσπάθεια ανάδειξης των στρατηγικών μάρκετινγκ που ακολούθησαν οι επιχειρήσεις του ξενοδοχειακού κλάδου στην Ελλάδα, αποτελώντας αναπόσπαστο και καθοριστικό τμήμα του τουρισμού, κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης του Covid-19. Η μελέτη διεξήχθη με ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα με τη μέθοδο των συνεντεύξεων, βασιζόμενες σε έναν οδηγό συζήτησης. Για την καλύτερη κατανόηση και ομαλή διεξαγωγή των συμπερασμάτων, η παρούσα μελέτη διακρίνεται σε δύο μέρη. Το πρώτο μέρος αποτελεί την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την προσπάθεια ορισμού σημαντικών εννοιών, ενώ το δεύτερο μέρος αποτελεί τη μεθοδολογική προσέγγιση και τα συμπεράσματα που εξάγονται από την ολοκλήρωση της έρευνας. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν από την ολοκλήρωση της διεξαγωγής των συνεντεύξεων με τα στελέχη ξενοδοχείων 4 και 5 αστέρων, παρόλο που το καθένα από αυτά βρίσκονται σε διαφορετικούς τουριστικούς προορισμούς, δείχνουν ότι οι στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολούθησαν κατά την περίοδο της υγειονομικής κρίσης ήταν κατά γενική ομολογία παρόμοιες, χωρίς σημαντικές διαφοροποιήσεις.el
dc.format.extent64el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.titleΣτρατηγικές μάρκετινγκ σε περιόδους κρίσης στον τουρισμό. Μελέτη περίπτωσης ο ξενοδοχειακός κλάδος στην Ελλάδα την εποχή του Covid-19el
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΣτρατηγική μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΚρίσηel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΥγειονομική κρίσηel
dc.subject.keywordΞενοδοχειακός κλάδοςel
dc.date.defense2021-12-10


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου διευκρινίζεται διαφορετικά, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»