Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακός μετασχηματισμός στην τουριστική βιομηχανία

dc.contributor.advisorΓεωργόπουλος, Νικόλαος
dc.contributor.authorΚαπερώνη, Νίκη
dc.date.accessioned2021-12-01T11:46:41Z
dc.date.available2021-12-01T11:46:41Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://dione.lib.unipi.gr/xmlui/handle/unipi/13911
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26267/unipi_dione/1334
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία, στόχος μας είναι να αναλύσουμε τη σύνδεση ανάμεσα στον ψηφιακό μετασχηματισμό και στην τουριστική βιομηχανία καθώς και τον τρόπο που ο πρώτος εφαρμόζεται σε μια πραγματική τουριστική επιχείρηση. Στο πρώτο κεφάλαιο της εργασίας θα ορίσουμε τον τουρισμό, τα χαρακτηριστικά και τις μορφές τους, καθώς επίσης και άλλες τουριστικές έννοιες όπως ο τουρίστας, το τουριστικό προϊόν, οι τουριστικές επιχειρήσεις και η τουριστική προσφορά και ζήτηση και οι παράγοντες από τους οποίους επηρεάζονται. Στη συνέχεια θα παρουσιάζουμε κάποια οικονομικά μεγέθη του τουρισμού προκειμένου να προβούμε σε πλήρη σκιαγράφηση του σημαντικότερου κλάδου της χώρας μας. Συνεχίζοντας, στο δεύτερο κεφάλαιο, θα ασχοληθούμε με τις έννοιες της ψηφιοποίησης και του ψηφιακού μετασχηματισμού και θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τα είδη και τις μορφές του, παρουσιάζοντας τους τομείς που θα πρέπει να εστιάσουμε ώστε να επιτύχουμε έναν ψηφιακό μετασχηματισμό, εμβαθύνοντας έτσι στη νέα ψηφιακή εποχή. Στο τρίτο κεφάλαιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, θα αναζητήσουμε τους τρόπους που εμφανίζεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέχρι σήμερα στη χώρα μας αλλά και στην τουριστική βιομηχανία, αναλύοντας δυο μελέτες περιπτώσεων επιχειρήσεων, (Airbnb και Uber), που λειτουργούν ως λαμπρά παραδείγματα ψηφιακού μετασχηματισμού. Κύριο μέλημά μας, στο τέταρτο κεφάλαιο, θα είναι η ανάλυση του περιβάλλοντας της τουριστικής επιχείρησης που έχουμε επιλέξει να μελετήσουμε, του τουριστικούταξιδιωτικού γραφείου Fidelity Travel, καθώς επίσης και της ψηφιακής του παρουσίας σε συνεργασία με το τουριστικό γραφείο και με στοιχεία που προκύπτουν από συνέντευξη με τον ιδιοκτήτη της επιχείρησης, κύριο Γιάννη Φιλιπποπολίτη. Τέλος, στο πέμπτο κεφάλαιο και λαμβάνοντας υπόψη την ανάλυση του περιβάλλοντος της επιχείρησης που πραγματοποιήσαμε στο τέταρτο κεφάλαιο θα δώσουμε προτάσεις για τη βελτίωση τόσο της ιστοσελίδας της επιχείρησης όσο και για την αποτελεσματικότερη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης της επιχείρησης, κλείνοντας με κάποια γενικά συμπεράσματα.el
dc.format.extent146el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Πειραιώςel
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός στην τουριστική βιομηχανίαel
dc.title.alternativeDigital transformation in tourism industryel
dc.typeMaster Thesisel
dc.contributor.departmentΣχολή Οικονομικών, Επιχειρηματικών και Διεθνών Σπουδών. Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.masterMBA Tourism Management - Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων - Μάνατζμεντ Τουρισμούel
dc.subject.keywordΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subject.keywordΤουριστική βιομηχανίαel
dc.date.defense2021-11-30


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Βιβλιοθήκη Πανεπιστημίου Πειραιώς
Επικοινωνήστε μαζί μας
Στείλτε μας τα σχόλιά σας
Created by ELiDOC
Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου "Διώνη", έγιναν στο πλαίσιο του Έργου «Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Ψηφιακής Βιβλιοθήκης» της πράξης «Ψηφιακές υπηρεσίες ανοιχτής πρόσβασης της βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Πειραιώς»